96 Farmona peeling - jeżyna i malina

niedziela, 7 lutego 2016

Bardzo lubię peelingi, lubię sobie "wyszorować" porządnie ciało. Miałam już peelingi różnych firm, ale muszę przyznać że ten o którym chcę Wam teraz opowiedzieć nie jest ze mną już po raz pierwszy. Lubię do niego wracać co jakiś czas wybierając inne wersje zapachowe :) 
A więc do rzeczy :)

                  Farmona peeling


Farmona Tutti Frutti - peeling do ciała jeżyna i malina
Obłędny zapach, słodki(dla niektórych przesłodzony), ale ja w nim to uwielbiam, taka słodycz pod prysznicem, dla mnie idealny zapach, orzeźwiający - soczysty. Zapach utrzymuje się na skórze po prysznicu, jednak nie długo. 
Fajnie złuszcza naskórek, nie jest to jakiś mega zdzierak, taka lekka formuła peelingowa. 
Bardzo wydajny, nie jest to wielkie opakowanie, ale wystarcza na wiele użyć, ja oczywiście nie używam go codziennie, ale tak raz w tygodniu spotykamy się pod prysznicem ;)
Ten akurat dostałam jakiś czas temu w pudełeczku beGlossy, ale cenowo sam w sobie nie odstrasza i z tego co udało mi się zauważyć nie ma problemów z jego dostępnością. 
Duży plus za to że nie zostawia lepkiej, klejącej powłoki na ciele(tak miałam kiedyś z peelingiem z Joanny). Skóra po użyciu jest miła w dotyku, miękka i oczyszczona, nie podrażnia, nie wysusza. Nie ma problemu z jego spłukaniem, fajnie się pieni, a tego nie spotkałam w wielu peelingach :) 
Buteleczka plastikowa, przeźroczysta, 100ml - widać ile produktu zużywamy, zakrętka na zatrzask. Produkt ma konsystencję rzadką jednak nie lejącą się. Nie jest to minus jak dla mnie, aczkolwiek większość peelingów które miałam były bardziej zbite :) 


Znacie? 
:)


Farmona peeling

Farmona peeling

Farmona peeling

6 komentarzy:

  1. uwielbiam tutti frutti!:) sam zapach już kusi:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to ulubieniec prysznicowy, zapach powala :D

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny, jest kilka wariantów zapachowych więc dla każdego coś miłego :)

      Usuń