93 Home Sweet Home - Yankee - wosk

wtorek, 26 stycznia 2016

Dom
To miejsce dla każdego kojarzy się inaczej, zarówno z przyzwyczajeniami jakie wynieśliśmy z domu, z masą wspomnień, a i nawet z zapachem. To miejsce gdzie chcę wracać, gdzie jestem sobą, gdzie czuję się bezpieczna, gdzie czuję się swobodnie, miejsce z którego wyprowadziłam się jakiś czas temu - by budować swój "dom", ale to ten rodzinny sprawia że łza z tęsknoty kręci się w oku. Ale wiem jedno, że zawsze mogę do niego wrócić :)
Zapach który mi się kojarzy z domem, ciężko opisać. Jest to zarówno zapach świeżego prania jakie mama przynosiła z ogrodu, może to zabrzmi dziwnie, ale zapach smażonego chleba w jajku - zawsze wyciągało mnie to z łóżka w niedzielę :), w mieście rodzinnym dom stoi bardziej na obrzeżach miasta i to właśnie jest piękne wiosną, kiedy wychodzę na balkon i czuję niesamowity zapach kwitnących kwiatów, roślin. 

Home Sweet Home Yankee Candle

Taki krótki wstęp, a teraz do konkretów :)


Home Sweet Home - od razu nazwa przyciągnęła mnie do siebie. Mieszkając 700 km od domu rodzinnego, chciałam za wszelką cenę poczuć się "jak u siebie" :) 
A czy się poczułam ? 

Może na wstępie, krótkie słowa od producenta :)
"Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. 
 Wyczuwalne aromaty: cynamon, świeżo zaparzona herbata oraz korzenne przyprawy."


Po odpaleniu w mieszkaniu unosi się piękna woń przypraw korzennych, taki wiecie grzaniec, nuta cynamonu także jest wyczuwalna - świeżo zaparzona herbata mniej, jednak mi się ten zapach kojarzy bardziej z winnym grzańcem niż z herbatą :) 
Dość aromatyczna tartaletka zadziwiła mnie, ponieważ wosk odpalam już 3 czy nawet 4 raz, a wciąż czuję zapach. Spory plus za tak długą żywotność :) 
Zapach przenosi mnie bardziej do kawiarenki, gdzie mogę usiąść po zimowym spacerze, gdy za oknem prószy śnieżek i napić się rozgrzewającego grzańca. 
Może i wosk, a raczej zapach nie przeniósł mnie do rodzinnego domu, ale powiem Wam że i z tego się troszkę cieszę, bo jednak zapach domu jest chyba taki unikatowy. 
Jednak mogę śmiało powiedzieć, że ta nuta zapachowa kojarzyć mi się będzie już z własnym mieszkaniem, takim moim malutkim domkiem :) 

A jaki zapach ma Wasz Dom ? :)



Home Sweet Home Yankee Candle

Home Sweet Home Yankee Candle

2 komentarze:

  1. Chciałam przetestować ten wosk, lecz na goodies niestety jest już wykupiony :(
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dalej chcesz przetestować to widzę że na Kosmetykomani jest dalej :)
      http://kosmetykomania.pl/product-pol-423-Home-Sweet-Home-WOSK-Yankee-Candle.html
      Pozdrawiam i odwiedzam Twój blog :)

      Usuń