91 Organique - kula do kąpieli - Guawa

niedziela, 10 stycznia 2016

Nie jestem wielką fanką długich kąpieli i moczenia się w wannie ;) 
Jestem zwolenniczką prysznica, szybki czy troszkę dłuższy, ale jednak prysznic.
Od czasu do czasu jednak robię sobie domowe SPA - wiecie: maseczki na twarz na włosy, peelingi i wtedy właśnie to, używam swojej wanny nie tylko do szybkiego prysznica, ale i do dłuższej kąpieli :)

                 Organique kula do kąpieli


Jakiś cza temu w pudełeczku beGlossy znalazłam kulę do kąpieli z Organique o zapachu guawy.
Muszę przyznać szczerzę że z marką Organique już wcześniej się spotkałam, gdyż moja siostra zakupiła sobie peeling i mydełko z tej firmy, cóż mogłam wtedy powiedzieć - zapachy OBŁĘDNE !!
Już wtedy peeling siostry mnie zauroczył(konsystencja pianki :D), wiedziałam że kiedyś coś będę musiała nabyć tej marki. 
Długo czekać nie musiałam, udało mi się wygrać pudełeczko, a w nim:

ORGANIQUE - kula do kąpieli Guawa 
"Masująca kula o zapachu egzotycznych owoców nawilża i pielęgnuje skórę podczas kąpieli. 
Oleje z soi i pestek winogron wygładzają, regenerują i natłuszczają. Naturalna skrobia ziemniaczana zmiękcza naskórek i łagodzi podrażnienia."


Kiedy tylko lekko otworzyłam pudełeczko wydobył się z niego nieziemski zapach !! 
Zapach słodyczy z nuta kwaskowości - przepiękny <3 
Na forum przeczytałam że kula wystarcza na dwie kąpiele. Moja pierwsza myśl - mam ją sobie przepołowić sama ? Ale jak tylko wyciągnęłam ją z folii ochronnej ta przepołowiła się samoistnie ;) 
Nie wiem czy wszystkie kule tak mają, moja wyręczyła mnie z tego kłopotu :P Kula pięknie barwi wodę, nabiera ona pięknej różowej barwy - mimo że nie przepadam za różem, w tym wydaniu zachwyca mnie totalnie, szybko też rozpuszcza się w wodzie - dla mnie to tempo ekspresowe. Bardzo fajnie nawilża skórę, a co najważniejsze nie pozostawia tłustej powłoki na niej, miałam kiedyś takie kapsułki do kąpieli, po których musiałam zmywać skórę dodatkowo żelem, bo miałam uczucie jakbym wysmarowała się olejem ;) (Swoją drogą dostałam teraz od siostry w prezencie kuleczki do kąpieli i kapsułkę, którą wygląda jak słodki cukierek z Yves Rocher - ciekawe jak się spiszą :))
Nie zauważyłam też, aby kula brudziła wannę, co jest na duży plus, jak na taki produkt :)
Kula to też fajny pomysł na prezent dla kogoś, powiem Wam, że gdybym dostała ją w prezencie na pewno nie zmarnowałaby się :) 
Jak możecie zauważyć na zdjęciach kula jest bardzo krucha, dlatego połówkę która mi została włożyłam do woreczka strunowego co by mi się nie sypała nigdzie, a i zapach pozostaje bardziej trwały :D 
Doczytałam się że jest kilka wersji zapachów, więc każdy na pewno znajdzie coś dla siebie :) 
Cena takiego produktu to 14,90 zł za 170g (tak mam napisane na karteczce, która była w pudełeczku:)).
Została mi jeszcze jedna połówka kuli, tak więc jeszcze jedna relaksująca kąpiel się szykuje, ale z wielką chęcią wypróbuję jeszcze inne wersje zapachowe :)


Znacie?
Miałyście?




Organique kula do kąpieli

Organique kula do kąpieli

Organique kula do kąpieli

Organique kula do kąpieli

 

3 komentarze:

  1. Podoba mi się bardzo jej zapach, jednak w moim przypadku na skórze po kąpieli pozostawała tłusta, nieprzyjemna warstwa, której nie mogłam znieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach obłędny, u mnie właśnie nie zauważyłam lepkiej powłoki na skórze, a to dobrze bo chyba bym się zniechęciła :)

      Usuń
  2. Wygląda fajnie :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń