88 Grudzień w zdjęciach - MIX

sobota, 2 stycznia 2016

Witajcie :)
Nowy rok, nowe plany(nowe i stare), kolejne ponad 360 dni, w tym roku jeden dzień dłużej bo mamy 366 :)
Ale cóż się będę rozwijać, zapraszam Was do grudniowego mixu zdjęciowego :)

I tak od siebie na koniec dodam, że mam nadzieję iż zostaniecie ze mną przez kolejny rok, czuję że to będzie rok spełnienia części marzeń, ale bez Was to się nie uda :)
Dziękuję Wszystkim i każdemu z osobna, za komentarze, za prywatne wiadomości, te małe rzeczy dają naprawdę wielkiego kopa :)
Ale nie przedłużając zapraszam :)




Grudzień zaczął się od torcika włoskiego dla mojego męża, który to właśnie swoje kolejne urodziny ma 6 grudnia(tak między Nami to wcale nie nazywa się Mikołaj :))
Moja ulubiona herbata Rumowa z Teekanne.
I mała choineczka która znalazła swoje miejsce w kuchni :)


A to już Nasza choinka :)
Pierwsza "małżeńska" choinka na pierwszym "małżeńskim" mieszkanku :) 



Kiedy zobaczyłam te karnety na prezenty w Rossmannie nie mogłam się powstrzymać :D



Grzane wino, oczywiście pomarańcze i goździki obowiązkowo :D



Kilogramy zjedzonych mandarynek :D 


Jemioła :D
Moja nowa "świąteczna" miseczka (zakupiona w Kauflandzie za jakieś nie całe 7 zł:)
Nastrojowa sypialnia :D



Moja pierwsza Gwiazda Betlejemska - kupiłam ją w Carrefourze, malutka, zapłaciłam 5,99 zł, myślałam że po Świętach już nic z niej nie będzie, a ona dalej tak samo piękna jak na początku :D Jestem bardzo zaskoczona :)



Świąteczne pierniczki :D 
Na drugi dzień nie wiele zostało ;) 



Jantar Odżywka do włosów z wyciągiem z bursztynu - za mną już pierwsze 3 tygodnie po których należy zrobić przerwę i stosować dalej. 
Już niebawem pojawi się notka na temat tego specyfiku, bo mam już kilka zdań to powiedzenia na jej temat ;)


Moja wielka miłość czyli woski z Yankee :D
Spiced Orange - powalił mnie na kolana, intensywny zapach który uwielbiam :D
Christmas Eve - to nasz towarzysz wigilijnej kolacji :)
Snow in Love - ten wosk jeszcze nie otworzony, ale chyba czekał na śnieg ;)



Słoiczek zakupiony w Pepco - genialny :D Koszt to 4,99 zł, ma swoje zastosowanie jako słoiczek w którym trzymam wiórki kokosowe :D
Miska "mikołajowa", tak naprawdę to doniczka :D zakupiona w Empiku kiedy było -50% :D 
U nas w domu służy jako miseczka na cukieraski (tak naprawdę jak ktoś nie wie że to doniczka to po wyglądzie się nie dowie ;))
Nowy nabytek w mojej szafie czyli piękna sukienka :D czarna, w małe groszki i ten czerwony pasek pod biustem :D
Składniki za zapiekankę ziemniaczaną z kawałkami piersi z kurczaka - uwielbiam:D
I moje śniadanie - ostatnio bardzo często jem chlebek z serkiem naturalnym i na to kładę dżem, zazwyczaj brzoskwiniowy bo to mój ulubiony :D 



Tak jak pisałam wosk Yankee Christmas Eve umilał nam kolację Wigilijną :)
W związku z tym że mój Mąż ma taka pracę, a nie inna, Wigilię mieliśmy dzień wcześniej czyli 
23 grudnia :) 
Był barszcz z uszkami, ryba po grecku, śledzie, kompot z suszu, ciasteczka korzenne i ciasto "piernikowa szarlotka" :D 12 potraw nie było, ale dla Naszej dwójki to i tak wystarczająco :)
Oczywiście były prezenty :) (swoim prezentem też się pochwalę, ale to temat na osobny post)
Największym zaskoczeniem okazał się prezent, a raczej wygrana w konkursie. 
Otrzymaliśmy zaproszenie na weekend w Hotelu Przystań w Olsztynie, z którego na pewno skorzystamy w nowym roku :D 



A to już droga do rodzinnego domu :)



Nie stołuję się w Mac'donaldzie, ale kawę od Nich uwielbiam <3 
Świąteczna edycja kubków świetna (Mąż miał czerwony z reniferem, ale zanim wyciągnęłam telefon co by pstryknąć foto, on już wypił swoją kawę :P)



A tak zakończyliśmy ostatni dzień 2015 roku. 
Spędziliśmy go w Węgierskiej Górce, weszliśmy sobie na Baranią Górę, gdzie można już było zobaczyć troszkę śniegu, zjedliśmy obiadek w schronisku, a wieczorem wznieśliśmy toast za Nowy Rok, za to żeby Nasze plany i marzenia zostały zrealizowane :)


Zaczynamy Nowy Roczek :)


2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia :) miesiąc udany jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj udany udany, mam nadzieję że i ten jak i cały rok będą pozytywne :)

      Usuń