85 Rajskie Przysmaki - Szarlotkowe masło do ciała - Farmona

czwartek, 3 grudnia 2015

Moja siostra kochana !!
Przepraszam że dopiero teraz o tym piszę, ale wiesz że u mnie na standardzie lekkie opóźnienie ;)
Ale tu wstawiam Wam linka do bloga mojej siostry :) Wpadajcie tam, bo "młoda" ciekawie piszę :)
Tak więc w zeszłym roku dostałam zestaw z Farmony Sweet Secret, który składał się z: kremu do rąk, żelu pod prysznic i masła do ciała.


Farmona zestaw kosmetyków

Farmona zestaw kosmetyków

Żel pod prysznic używałam i wiem że chyba już jakaś końcówka jeszcze jest w moim domu rodzinnym, ale zapach niesamowity ! Skóra długo po kąpieli jeszcze pachniała "szarlotką", aż chciało się jeść i na sam zapach ciekła ślinka :D
Krem do rąk używam i została mi jeszcze jakoś połowa.
Ale dzisiaj chcę Wam napisać kilka słów na temat masła do ciała, a dokładniej:


Szarlotka z bitą śmietaną i cynamonem - masło do ciała


Żel i krem poszły od razu do użycia, a masło odłożyłam na półkę bo miałam jeszcze kilka pootwieranych produktów typu: balsamy, masła do ciała, kremy. Chciałam zużyć tamte co by nie otwierać nowego i tak dopiero ostatnio sobie o masełku przypomniałam i postanowiłam je w końcu otworzyć :)
Opakowanie plastikowe, zamykane "na zakrętkę", jednak bardzo łatwo się otwiera jak i nie ma problemu z zamykaniem. Po otworzeniu zakrętki ukazuje się nam sreberko, to jest to co lubię, bo mam 100 % pewność że nikt wcześniej tego nie otwierał -  "ja tylko powącham". 
Masełko ma kolor "miodowy", delikatnie "musztardowy", lekko "cynamonowy", brzoskwiniowy - sama nie wiem z czym mi się kolor kojarzy ;) 
Konsystencja zbita, idealna w końcu to nie leisty balsam tylko masło do ciała, dość szybko się wchłania, więc dodatkowy plus za to.
Zapach - sprawia że chce jeść, ślinka leci :D Przecudowny zapach szarlotki, jabłek, cynamonu. Ideał jak dla mnie, tak samo jak żel, zapach długo utrzymuje się na ciele. Nie jest to mdły zapach, słodki, ale nie duszący.
Bardzo fajnie nawilża, zmiękcza, aksamitna skóra po użyciu masła. 
Nie wiem jak z wydajnością będzie bo dopiero zaczęłam stosowanie masła, ale w opakowaniu mamy 225 gram produktu, tak więc zobaczymy jak to będzie w praktyce. 
Jeśli chodzi o dostępność to na pewno teraz przed Świętami pojawią się podobne zestawy, ale kiedyś widziałam to masełko w Naturze, niestety jeśli chodzi o cenę to nawet nie będę strzelać :)
Jak na razie jestem nim zachwycona, ale po wykończeniu(wysmarowaniu) masła do końca, na pewno napiszę końcowe wrażenia :)



Szarlotkowe masło do ciała Farmona
Szarlotkowe masło do ciała Farmona
Szarlotkowe masło do ciała Farmona
Szarlotkowe masło do ciała Farmona
Szarlotkowe masło do ciała Farmona
Szarlotkowe masło do ciała Farmona
Szarlotkowe masło do ciała Farmona



Znacie ?
Miałyście ?

6 komentarzy:

  1. ja miałam piernikowy zestaw i tam był peeling balsam i krem do rąk :)) zapach cuuuudo! bardzo długo było czuć go na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piernikowy!
      O matko :D
      Może w tym roku gdzieś go znajdę, bo brzmi rewelacyjnie :D

      Usuń
  2. Jestem ciekawa ich zapachów :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach tak na mnie działa że mogłabym jeść to masło gdyby była taka możliwość :D

      Usuń