83 Listopad w zdjęciach - MIX

wtorek, 1 grudnia 2015

Kolejny miesiąc dobiegł końca.
Jeszcze 31 dni i przywitamy nowy rok :) Strasznie szybko leci mi ten 2015, dni przelatują przez palce, nie wiem nawet kiedy :)
Ale nic, zapraszam na mix zdjęć z listopada :)


 Na początku miesiąca wpadła wygrana w konkursie belVita :) 




Wybraliśmy się na spacer połączony z kolacją.
Uwielbiam sałatki, tym razem sałatka z kurczakiem, świetnie przyprawiona, lekka, ale zarazem sycąca :)
Mąż postawił na mięsko (typowy facet:))


Temperatura w listopadzie = 16 C - piękna słoneczna pogoda :) 



Zakupy z Rossmanna (-49%) - z lakierów jestem średnio zadowolona, a mascarę testuję :)


Wampirki na stopach :D 


Zakupy Świątecznych dodatków :)
Smoothie owocowe z łyżeczką cynamonu - Uwielbiam :)


W Biedronce nie udało mi się zdążyć, aby nabyć "sweterkowy" kubek, jednak Kaufland zaskoczył mnie i tak oto w moje ręce wpadł szary "sweterkowy" kubeczek :) 
Jest większy niż te które były w Biedronce, a cenowo różnił się 1 zł :) 


Termofor z Biedronki, chciałam w sówki jednak nie mogłam się doszukać i padło na ten, ale jestem zadowolona, moje przypadłości miesięczno - bolesne są łagodzone :) 


Erica Spindler - Morderca bierze wszystko - wciągający Thriller, polecam bardzo :) 



Rękawica kuchenna z Lubella, szkoda że tylko jedna do wygrania, a nie para rękawic :) 


Krem Bionawilżający do cery tłustej i mieszanej z Ziaja - możecie przeczytać o nim:  



Prezent od Męża - Anna Ficner Ogonowska - Czas pokaże - do mojej kolekcji, mam wszystkie książki tej autorki, jak dla mnie genialne :)


Stroik Świąteczny moje Hand Made ;)
Kolejne ozdoby 
Kartki na Święta 


Testowanie wosku z WoodWick - zapach lawendowy - możecie przeczytać o Nim na blogu:
Nowy zakup wosk z Kringle - już niebawem recenzja na blogu :)
Usta pomalowanie Tintem z Bell - recenzja niebawem :)


Kevin sam w Nowym Jorku - zaskoczył Polsat w tym roku i Kevin pojawił się już w listopadzie :)


Torcik Włoski - niespodzianka przed urodzinowa dla Męża :)
Najlepsza rumowa herbata z Teekanne - uwielbiam ją :D
Mini mini choineczka - jest już w kuchni :)


W związku z tym że w tym roku mikołajki spędzimy osobno, mój Mąż spotkał tydzień wcześniej Mikołaja :)
Przepiękny zestaw - kolczyki i zawieszka 
Wierze w to, że każdy z Nas ma swojego Anioła Stróża :) - anioły są częścią mojego życia :) 




Zaczynamy kolejny miesiąc - do zobaczenia w grudniu ;)

2 komentarze:

  1. nie mogę do Ciebie wchodzić :D jak zobaczyłam te kopytka. ... no koniec, jutro u mnie na obiad kopytka! Ze sto lat nie jadłam!! :D super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha .. nie uwierzysz ale robiłam wczoraj na obiad, miały być w niedzielę wyszły w poniedziałek, ale też za mną chodziły od dłuższego czasu :D

      Usuń