84 Denko miesiąca - listopad

środa, 2 grudnia 2015

Oj nazbierało się :)
Myślałam że w tym miesiącu będą dwie no może trzy rzeczy, a w ostatnim tygodniu jakoś przybyło pustych pudełek ;)
Jak zawsze u mnie, coś dla duszy, coś dla ciała - taki mix wszystkiego :)
Tak więc zapraszam :)


Wesoła gromadka :) 



Balea - żel pod prysznic (limitowana edycja) - zapach pomarańczy i mango. 
Jak wiecie już ja jestem wielką fanką żeli z Balea, ubolewam nad ich dostępnością w Polsce, cieszę się jednak że mam możliwość zrobienia sobie zapasów jadąc do rodziców, tak jak teraz na Święta ;) Niska cena, pojemność 300ml, przepiękny orzeźwiający zapach, no czego chcieć więcej :)
Nivea - żel do mycia twarzy - cera mieszana i tłusta - kupiłam go w Rossmannie, możecie przeczytać o nim na blogu Kliknij Tutaj, niestety nie polubiliśmy się, żel szału totalnego nie zrobił, krzywdy też nie, ale ja oczekuję więcej od produktów do mycia twarzy :) 
Fa - fresh & dry - antyperspirant - ładnie pachnie, spełnia moje "wymogi" jeśli chodzi o takie produkty, wcześniej miałam inną wersję zapachową i też byłam zadowolona :)
Sól do kąpieli - bebeauty SPA - trawa cytrynowa i bambus - zakupiona we wrześniu w Biedronce, grube kryształki, bardzo dobrze rozpuszcza się w wodzie, przepięknie pachnie, 600 g produktu za nie spełnia 4 zł, wiem że na pewno skuszę się na inne wersje zapachowe :)



Orzeźwiające płatki cytrynowe - kolejny gadżet kosmetyczny jak dla mnie :) 
Zakupione w Biedronce w przypływie chwili za 3 zł nabywamy 10 sztuk, zostały mi jeszcze dwie sztuki, ale niestety wywietrzały :) 
My Secret - Fashion Lip Gloss- błyszczyk kupiony jakiś rok temu w Naturze, pamiętam że koszt to coś koło 7 no może 8 zł za 10 ml. Bardzo cukierkowy smak, powodował że szybko go zlizywałam, delikatny odcień, z niewielkimi drobinkami brokatu. Nie sklejał ust, lekka pielęgnacja - czy go ponownie kupię, nie wiem, ale nie był zły :) 


Yankee Candle - wosk Cappuccino Truffle - zakochana jestem w tym zapachu, zdobył moje serce na samym początku, zakupiłam już kolejny. 
Możecie o Nim przeczytać Kliknij Tutaj


Softlan - płyn do płukania - zakupiony w Niemczech w DM(Drogerie Markt), bardzo wydajny, przepiękny zapach który na długo utrzymuje się na ubraniach.
Carea - bawełniane płatki kosmetyczne - zakupione w Biedronce, uwielbiam je, 
nie "rozdwajają się", nie pozostawiają włosków, naprawdę świetny produkt :) 


I teraz coś dla duszy :D
Lipton Pear Chocolate - herbata gruszka w czekoladzie - cóż o niej mogę powiedzieć ? Męczyłam ją strasznie, myślałam że będzie lepsza smakowo, niestety czekolada "pochłonęła" gruszkę i miałam wrażenie że pije herbatę czekoladową :) Niestety nie mój smak :)
Yerba Mate z cytryną i miętą - dostaliśmy od siostry męża do przetestowania, ona dostała herbatę w ramach akcji Testujemy z Biedronką. Fajny smak, lekka cytrynka, mięta wyczuwalna, jak kiedyś pojawi się w Biedronce wiem że mogę śmiało kupować :)
Starpharma - Skrzyp Strong - skóra, włosy i paznokcie - kupiłam ten suplement diety ze względu na tragiczny stan moich paznokci, które na szczęscie udało mi się uratować. Jeśli chodzi o te tabletki, to hm... nie wiem szczerze czy mają jakieś mega działanie wzmacniające, jednak nie zaszkodziły w niczym, ale wiadomo regenerowałam paznokcie odżywkami, olejkami, a skrzyp był takim dodatkiem. Zakupiony w Rossmannie koszt jakieś 7 no góra 8 zł za 30 tabletek :)
Lisner Pastella Marokańska pasta z kurczakiem i pomidorem- poleciła mi ją moja siostra i stwierdziłam że muszę napisać o niej kilka zdań. Przepyszna pasta do kanapek, wiem że to nie jest 100 % zdrowe, ale naprawdę świetny smak, zakupiona w Lidlu, pojemność to 80g, niestety ceny nie pamiętam, ale coś w okolicach 1,60 -1,80 zł :). Są takie dni że szukam czegoś "innego" na kanapkę i ten produkt właśnie nadaję się idealnie ;) 



Znacie coś?
Miałyście?


7 komentarzy:

  1. Znam pare rzeczy ale nie miałam. Szczególnie te płatki mnie zainteresowały, lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj testowałam Hydrożelowe płatki pod oczy, powiem Ci że zaskoczyły mnie pozytywnie, niedługo na pewno o nich napiszę :)

      Usuń
  2. Też lubie płatki Carea :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko :) z tych produktów znam tylko sól do kąpieli i płatki kosmetyczne z biedry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbierało się sama nie wiem kiedy, właśnie chce znów kupić tą sól tylko inną wersję zapachową :)

      Usuń