80 Balea - maseczka truskawkowa

sobota, 21 listopada 2015

Bardzo lubię testować przeróżne maseczki. Jedne naprawdę są świetne inne to "gadżet" kosmetyczny. Jeśli chodzi o Maseczkę Truskawkową z Balea to jest dla mnie tak 50 na 50 :)


           Maseczka Balea truskawkowa



"Zawiera owocowy jogurt. Skutecznie nawilża i przywraca aksamitny dotyk skóry. Migdały, kiełki kukurydzy i masło shea intensywnie odżywiają skórę i zapobiegają jej przesuszaniu. Panthenol łagodzi i nawilża. Witamina E chroni przed starzeniem skóry."


Przepięknie pachnie - jak Danonek truskawkowy, chce się aż jeść produkt :)
Nawilżenie skóry całkiem, całkiem - skóra miła, przyjemna w dotyku.
Dobrze się wchłania, ale i bez problemu "resztki" maseczki się zmywają.
Konsystencja - gęsta, zbita (naprawdę jak Danonek)
Cena - za maseczkę "podwójną" zapłaciłam 0,45 centów.
Dostępność - niestety, ale w Polsce ich nie widziałam, Ja kupiłam ją w niemieckim DM(Drogerie Markt) będąc w odwiedzinach.

Krzywdy nie robi, ale i szału też nie. Fakt nawilża skórę, ale mam wrażenie że jednak nie w pełni, wydaje mi się że np. maseczka oliwkowa którą mam z Avon, daje większy efekt nawilżenia. Na szczęście nie zapycha i nie powoduje dodatkowych wyprysków.
Czy ją kupię jeszcze ? Nie wiem ... Mam mieszane uczucia, jako "dodatek" kosmetyczny spisuje się całkiem nie źle, ale czy naprawdę chcę tego od maseczki ?



Maseczka Balea truskawkowa

Maseczka Balea truskawkowa

Maseczka Balea truskawkowa
Maseczka Balea truskawkowa

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególnie te oczyszczające i nawilżające :)

      Usuń
  2. Ja postawiłam w końcu na regularność w stosowaniu danej maseczki i widzę efekty. Rzadziej pozwalam sobie na maski z doskoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedną ulubioną, a dokładniej maseczkę z oliwek z Avon, jak na razie nic jej ne przebiło :) Lubię sięgać jednak czasami po coś czego jeszcze nie miałam, od tak z czystego zainteresowania produktem :)

      Usuń
  3. Lubię maseczki do twarzy, ale nie ten typ:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam się szczerze oczekiwałam czegoś innego, mieszane mam uczucia jeśli chodzi o tą :)

      Usuń