79 Ziaja - Bionawilżający krem cera tłusta i mieszana

czwartek, 19 listopada 2015

Kosmetyki z Ziaji to dla mnie produkty nr 1.
Owszem testuję wiele innych i mam takie małe perełki wśród nich, ale to właśnie do Ziaji wracam często. Nigdy się na kosmetykach tej marki nie zawiodłam, zawładnęły moim sercem i czuję że zostanę ich fanką do końca :D
Dzisiaj chcę Wam napisać kilka słów o kremie który jest moim ulubieńcem.

                    Bionawilżający krem Ziaja




A mianowicie: Bionawilżający krem do cery tłustej i mieszanej Biała Herbata.

"Intensywnie nawilża skórę i reguluje aktywność gruczołów łojowych. Zmniejsza nadmierne złuszczanie się naskórka oraz skutecznie łagodzi podrażnienia. Stanowi doskonały podkład pod makijaż."

Kupiłam go na początku października w Hebe, był to zupełny strzał w ciemno, bo na szybko potrzebowałam jakiegoś kremu nawilżającego no i padło na ten, za nie całe 7 zł - nabyłam kremik o pojemności 50 ml. 
Jest listopad w sumie już po połowie, a ja zużyłam dopiero połowę kremu, a stosuję go codziennie rano. Opakowanie "słoiczkowe", nie ma problemu z wydobyciem kremu, słoiczek zakręcany(plastikowy) - żadnych minusów.
Bardzo, ale to bardzo wydajny!
Już nie wielka ilość kremu wystarcza na pokrycie skóry twarzy. Skóra po nim jest mięciutka, super nawilżona, można powiedzieć promienna. Nie zapycha mi skóry co jest wielkim plusem.
Aplikacja kremu to sama przyjemność.  
Bardzo dobrze się wchłania, nie pozostawia lepiej skóry. Idealnie nawilża. Mój problem suchych skórek wokół ust zniknął. Krem ma lekką formułę, idealny dla mojego typu cery(tłusta). Nakładam go sobie przed makijażem, nie mam żadnych problemów później z nałożeniem podkładu (podkład nie roluje się, nie "grudkuje" z kremem).
Przepiękny zapach, delikatny, lekko herbaciany - bardzo duży plus za zapach, który jest bardzo przyjemny, na całe szczęście nie chemiczny.
Jeśli chodzi o dostępność to widziałam go w Rossmannie, Hebe, Naturze jak i marketach typu: Kaufland, Carrefour czy Tesco, ceno wygląda bardzo podobnie, przedział to 6 - 8 zł właśnie za 50ml.
Jestem pod ogromnym wrażeniem tego kremu, za bardzo niską cenę otrzymałam coś świetnego i wiem że jest to mój ulubieniec i na pewno po skończeniu tego opakowania kupuję następne :)


Znacie ? 
Jakie są Wasze ulubione kremy :) 




Bionawilżający krem Ziaja

Bionawilżający krem Ziaja
Bionawilżający krem Ziaja
Bionawilżający krem Ziaja

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fakt, nie dla każdej cery jego przeznaczenie :)
      Szkoda że nie ma takiego kremu który byłby idealny dla każdego ;)

      Usuń
  2. Muszę sprawdzić ten produkt bo mam problem z tłustą cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tanie jest dobre, to powinna byc dewiza Ziaji

    OdpowiedzUsuń