78 Honey & Spice - wosk Yankee Candle

środa, 18 listopada 2015

Na wstępie nie skromnie powiem że udało mi się nawiązać malutką współpracę i już została wysłana do mnie paczuszka z woskami z WoodWick do przetestowania, jestem bardzo ciekawa jak te woski się spiszą, bo czytałam wiele pozytywnych opinii na ich temat.
Także na pewno niebawem pokaże się recenzje wosków z WW ;)
A teraz zaczynamy, tak jak w tytule możecie przeczytać, będzie to recenzja wosku z Yankee Candle, a dokładniej Honey & Spice.

"Pieprzny miód czy miodowe przyprawy? Niezależnie od frazeologii – połączenie pszczelarskiej esencji z garścią korzennych aromatów zawsze zachwyca! W tym wypadku wielka łyżka prawdziwego miodu spotyka się w słodkim uścisku z ciemnym kakao, trzciną cukrową i orientalnymi przyprawami. Całość przypomina słodkie, korzenne ciastko, które zupełnym przypadkiem zamieniło się w woskową tarteletkę. Honey & Spice to propozycja dla miłośników wytwornych słodkości – delicji nasyconych różnościami i polanych strużką szlachetnego miodu."


Bardzo mocny, intensywny zapach. Jestem pod mega wrażeniem, bo zapach wosku jest bardzo wyczuwalny. Idealnie zapach nadaje się właśnie na okres jesienny.
Mocny zapach, jednak jeśli chodzi o miód to słabiej go wyczuwam, ale muszę przyznać że delikatna słodycz lekko unosi się w powietrzu po odpaleniu, jednak silny aromat przypraw korzennych mocniej odbija się na tle zapachu wosku. Możemy przeczytać też że jest tam kakao, jednak jak dla mnie chyba w jakimś zerowym procencie bo zupełnie go nie czuję. Jak możemy też przeczytać w opisie producenta i z tym muszę się zgodzić, że zapach przypomina mi ciastko korzenne, akurat takich ciastek nie jadam bo nie przepadam, ale zapach jak najbardziej na TAK.
Ciepła herbatka z miodem i cytryną, koc, książka i zapach wosku - idealne połączenie na takie jesienne wieczory.
Polecam go tym, którzy lubią mocne, aromatyczne zapachy, jednak tym którzy preferują "delikatność" zapachu wosków muszę go odradzić, wydaję mi się że zapach mógłby być troszkę za ciężki dla fanów lekkich zapachów wosków :)
Dla mnie jest to drugi mój ulubieniec i wiem że na pewno będę do niego wracać, właśnie taką jesienna porą.

Woski z Yankee Candle możecie zamówić na Kosmetykomani Kliknij Tutaj

Znacie? 


Honey&Spice Yankee Candle

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja go bardzo polubiłam, mocny, aromatyczny zapach przypraw :) Lubię takie mocne, zdecydowane, zapachy :)

      Usuń