72 Płatki kompres 4D - Dermo pHarma Skin Repair Expert

środa, 28 października 2015

Kiedy wygrałam u Agaty Kliknij Tutaj konkurs, gdzie nagrodą było pudełeczko beGlossy, to w paczce znalazłam tam:
"Płatki kompres 4D Skin Repair Expert", a to kilka słów od producenta:

"Płatki kompres 4D - innowacyjna forma pielęgnacji strefowej. Ekstrakt z owoców pomarańczy, wsparty kwasem hialuronowam i fitokolagenem, skutecznie oczyszcza skórę, dostarczając jej substancji odżywczych, które regenerują i opóźniają proces starzenia."

                    Płatki kompres 4D Dermo pHarma


No i cóż ja mogę powiedzieć na temat płatków. Może po prostu krótko, zwięźle i na temat.
Jak dla mnie jest to taki jedynie gadżet kosmetyczny. Fajna sprawa, kiedy robimy sobie domowe SPA, najpierw maseczka na twarz, a później relaks z "pomarańczowymi płatkami" na twarzy. Możemy poleżeć, zrelaksować się, odprężyć itd. Ale jak dla mnie płatki zupełnie nic nie robią.
Z tyłu opakowania możemy przeczytać że ekstrakt z owoców pomarańczy oczyszcza i zmniejsza pory, przy czym złuszcza i wyrównuje koloryt naskórka i tak, może to i prawda co wyczynia ten owocowy ekstrakt, jednak to na pewno nie w tym produkcie.
Sposób użycia jest bardzo prosty, bo na oczyszczoną skórę twarzy nakładamy sobie płatki na oczy, czoło lub policzki, relaksujemy się 10-15 min i po upływie czasu ściągamy płatki z twarzy.
Płatki są zamknięte w opakowaniu które zamykamy "strunowo", zapach produktu lekko owocowy, taki cytrusowy, płatki w kształcie plasterka pomarańczy, lekko nasączone.
Płatki nie robią krzywdy naszej cerze, ogólnie nic nie robią ;)
Koszt takiego opakowania w którym znajdziemy 6 sztuk płatków wynosi 6,80 zł i jeśli chodzi o dostępność to widziałam je w SuperPharm, Naturze i kiedyś przewinęły mi się w Hebe.
Ja swoje wygrałam w konkursie, ale wiem że raczej sama się na nie już nie skuszę :)


Przypominam o konkursie, zostały jeszcze dwa dni ;)
Czekam na Wasze sylwestrowe inspiracje makijażowe :)
Kliknij Tutaj


Płatki kompres 4D Dermo pHarma

Płatki kompres 4D Dermo pHarma

Płatki kompres 4D Dermo pHarma

2 komentarze:

  1. Haha, ciekawy produkt, chętnie bym wypróbowała jego działanie. :-)

    OdpowiedzUsuń