67 Dobrodziejstwa z Zachodu ;) - KONKURS :)

piątek, 16 października 2015

Zrobiła się na chwilkę cisza, ale to wszystko spowodowane wyjazdem do rodziców moich jak i mojego  męża :)
Moja druga połówka ma urlop więc postanowiliśmy poodwiedzać rodziny, a przy okazji wizyty w moim rodzinnym mieście (Zgorzelec) przejechaliśmy się do Niemiec na zakupy do DM (Drogerie Markt) - DM to taka drogeria coś jak Rossmann, Hebe czy Natura :)
Przejdę od razu do rzeczy, jeśli chodzi o produkty z DM, chwalę sobie i nic nie zmieni mojego zdania i opinii na temat produktów z Balea :)

DM Drogerie Markt zakupy


I tak oto tym razem do naszego koszyka z Balea wpadły:
Żele pod prysznic (0,55 centów sztuka)
Mydło do rąk (0,65 centów sztuka)
Krem do rąk (0,85 centów sztuka)
Maseczka (0,45 centów 2 sztuki)
A ponadto coś z niemieckiej chemii:
Płyny do płukania (Ver Nel) (1,25 euro sztuka)
Płyny do mycia naczyń (Denk mit) (0,75 centów sztuka)
I mój ulubiony szampon i odżywka z Herbal Essence ( szampon i odżywka są w tej samej cenie kosztują po 1,45 euro za sztukę) którego niestety w Polsce nie mogę dostać :(

Nie będę owijać w bawełnę i śmiało mogę powiedzieć że są to moje ulubione produkty zarówno z kosmetyki do ciała jak i z chemii.
Żele pachną PRZECUDOWNIE ! Za niewielką kwotę możemy mieć żel którego zapach na długo unosi się w łazience po prysznicu, utrzymuje się na ciele i jeśli chodzi o jego wydajność spisuje się bardzo dobrze. Uwielbiam każdą serię jaką wypuszczają, a szczególnie te limitowane i już nie mogę się doczekać świątecznych w grudniu ;)
Jeśli chodzi o krem do rąk wcześniej go nie miałam, ale zapach mnie powalił na kolana, a że jest do przesuszonej skóry postanowiłam się skusić i zaczynam testowanie :)
Co do szamponu i odżywki na pewno już niedługo pojawi się osobna recenzja, bo jeszcze nie udało mi się  sklecić notki z opinią poprzedniej wersji jaką miałam, ale dajcie mi chwilkę :)
Mydło do rąk to kolejny HIT :) bardzo, ale to bardzo wydajne. Pojemność produktu to 500 ml, gęste, kremowe, niczym balsam do rąk w płynie :) Zapach piękny, pozostaje na dłoniach po umyciu,
akurat wykończyliśmy mydło z limitowanej edycji "Holiday", a dokładniej Paradise Beach - przepiękne mydełko o zapachu kokosa i ananasa, wystarczyło Nam na 2,5 miesiąca co dla mnie jest wielkim zaskoczeniem bo oboje dość często myjemy ręce, więc za taką cenę to wielka okazja :)
O płynach do płukania pisałam Wam już w denku miesiąca września Kliknij tutaj.
Jestem z nich bardzo zadowolona, ubrania bardzo ładnie pachną, płyny są bardzo wydajne i koszt zakupu jak widzicie nie jest wielki :)
Płyny do mycia naczyń bardzo lubię, wydajne, niski koszt, pięknie pachną, dobrze się pienią,już niewielka ilość (no nie powiem, że jedna kropla) wystarcza, aby pozmywać sporą ilość naczyń :) dodatkowo są z balsamem, więc na plus jak dla mnie, no czego chcieć więcej, przyznam się szczerze że taki mały płyn wystarcza mi na około 2 miesiące :)



Mam dla Was małą niespodziankę, przygotowałam paczuszkę z produktami Balea,
w której skład wchodzą:
Żel pod prysznic z limitowanej edycji "Cabana Dream"
Mydło do rąk "Papaya & Buttermilch"
Krem do rąk "Fruity Harmony"  do przesuszonych dłoni
Maseczka truskawkowa odprężająca  dla skóry normalnej
Maseczka mleko i miód regenerująca
Do paczuszki dojdą jeszcze małe gratisiki coś dla duszy i coś dla ciała, ale to już pozostanie moją tajemnicą, jednak mam nadzieję że osobie która wygra wszystko się spodoba :)

Ale przejdźmy do rzeczy, jak to mówią nie ma nic za darmo, aby otrzymać produkty należy wziąć udział w konkursie i spełnić dwa wymogi (mało wymagająca jestem:), oraz trzeci opcjonalnie, dla chętnych.
1. Być publicznym obserwatorem
2. W związku że mamy połowę października i coraz bliżej do sylwestra, zadaniem jest:  
wykonanie makijażu sylwestrowego (przy czym wykonanie minimum dwóch zdjęć i przesłanie mi ich na adres mejlowy).
Jestem właśnie na etapie poszukiwań inspiracji makijażowych i niestety nic, a nic mi nie wpadło w oko ;)
3. Przedstawienie nie tylko makijażu, ale i kreacji sylwestrowej :) 
Nie stawiam żadnych wymogów jeśli chodzi o delikatność czy moc makijażu, wszystko zależy od Was, Waszych pomysłów, inspiracji :)
Konkurs zaczyna się od dnia opublikowania tego postu a więc 16.10.2015 i będzie trwał całe dwa tygodnie czyli do 30.10.2015 (do godziny 24:00)
Ogłoszenie wyników nastąpi  3.11.2015, przygotuję post w którym poinformuję zwycięzcę :)
Nagroda jest jedna i tylko jedna osoba może ją wygrać :)
Zdjęcia( minimum to 2 zdjęcia) na których przedstawicie mi swój makijaż proszę wysyłać na mejla, wpisując w tytule: konkurs "Sylwester":
e.wawrzen@gmail.com   


Tak wygląda nagroda

Balea


Powodzenia i czekam na fotki ;)

2 komentarze: