65 Invisibobble - oryginał a podróbka - porównanie

środa, 7 października 2015

To będzie jeden z krótkich, szybkich, ale zarazem konkretnych postów ;)
O gumkach Invisibobble pisałam już kiedyś Kliknij tutaj.
Teraz postanowiłam sobie zamówić na Allegro nie oryginalne ale podróbki tych gumek.
Cena takiej jednej kopii gumki to 1 zł za sztukę(gdzie oryginał za sztukę kosztuje 4 - 5 zł), także koszt wydaje się śmieszny, postanowiłam sobie zamówić 7 wersji kolorystycznych, przedstawiają się one tak:

Invisibobble porównanie



Niczym się nie różnią od oryginału, takie same, okrągłe, małe sprężynki. Jednak zastanawiało mnie co może je różnić i jedyną różnicą jest to, że oryginalne gumki są troszkę grubsze od kopii, no i właśnie się zastanawiałam cze te "skopiowane" będą dobrze trzymać włosy, bo jednak są cieńsze, ale moje obawy szybko się rozwiały. Tak więc jest to jedyna rzecz jaką udało mi się zauważyć.
Gumki nie rozciągają się, powracają tak samo do poprzedniego kształtu po ściągnięciu, nie szarpią, nie plączą włosów, nie wyrywają ich.
Ja włosy wiążę albo w zwykłego kucyka, albo jakiegoś szybkiego koka i idealnie się nadają do tego typu wiązań.
Jestem z nich bardzo zadowolona, dla jednych to zbędny gadżet jednak Ja śmiało je polecam :) 

Pokaże Wam teraz zdjęcia porównujące gumki. Czarna to oryginalna gumka, a granatowa to jej kopia.

Invisibobble porównanie

Invisibobble porównanie

Znacie? :)

3 komentarze:

  1. Oryginalne 4-5zł? Ja widziałam za 14 zł. Nie sądziłam, że można taniej dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za 14 zł to widziałaś chyba całe opakowania, a w opakowaniu są 3 sztuki :) Można zamawiać oryginalne jako pojedyncze sztuki i te właśnie są za 4-5 zł :)

      Usuń
  2. Nominowałam Cię na blogu do Liebster Award :) Będzie mi miło jeśli odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń