64 Ziaja tonik zwężający pory na dzień/noc - Liście Manuka

wtorek, 6 października 2015

Ostatnio w Rossmannie wpadł mi w ręce tonik z Ziaja, a dokładniej:
Tonik Zwężający Pory na dzień/noc - Liście Manuka
Miałam okazję go chwilę przetestować, jeśli można nazwać podkradanie siostrze testowaniem ;),
a że zaciekawił mnie na tyle, więc sama postanowiłam go nabyć.


Ziaja Tonik liście manuka




Kilka słów od producenta:
" Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco - łagodzący glukonian cynku,
- złuszczający kwas migdałowy,
- nawilżający kwas laktobionowy,
- łagodząca prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu,
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry,
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym,
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych "

Od toników ogólnie nie oczekuję wielkiej magii, jak dla mnie powinien dobrze doczyszczać twarz i przywracać prawidłowe pH. Nie zauważyłam wielkich efektów jeśli chodzi o "ściąganie" skóry twarzy, ale tonik fajnie delikatnie "koi" twarz i lekko nawilża. 
Opakowanie plastikowe, buteleczka z atomizerem (dla niektórych to minus bo wolą zamknięcia na tzw. "klik", ale mi to odpowiada, spryskuję sobie twarz i delikatnie wycieram wacikiem), przeźroczyste - widać dokładnie ile i w jakim tempie kosmetyk nam ubywa. 
Zapach toniku bardzo delikatny, ale ciężko mi powiedzieć z czym mi się kojarzy. Jednak bardzo przyjemny dla nosa ;) Używam go codziennie rano - wtedy czuje takie fajne "orzeźwienie" twarzy no i jak mi się przypomni to wieczorem, ale to już nie codziennie - niestety jakoś wieczorem wylatuje mi to z głowy. Wydaje się dość wydajny, ale to się okaże za jakiś czas :)
Nie zauważyłam żadnych dodatkowych wyprysków i innych nieprzyjemności, najważniejsze że nie wysusza mi skóry - tu ma wielki plus :)
Dopiero zaczęłam przygodę z tym tonikiem, mam go niespełna tydzień, a już śmiało mogę powiedzieć że będzie moim ulubieńcem, cena to 7,99 lub 8,99 zł za 200ml produktu, także koszt mało wygórowany, a produkt godny polecenia, jeśli chodzi o dostępność to nie ma żadnego problemu, znajdziemy go w większości drogerii kosmetycznych.

Przygoda z produktem czas start ! ;) 

Znacie? 
Miałyście?


Ziaja Tonik liście manuka

Ziaja Tonik liście manuka
Ziaja Tonik liście manuka

8 komentarzy:

  1. Chyba naprawdę przypadł Ci do gustu, skoro po tak krótkim czasie jesteś w stanie nazwać go ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokładam w nim spore nadzieję ;) Mimo że mam go przez tydzień wywarł na mnie pozytywne wrażenie :) I mam ogromną nadzieję że nic tego nie popsuje :)

      Usuń
  2. Mam żele z tej serii i toniku też spróbuję, tylko najpierw wykończę obecny z Eveline :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze że nie wysuszał, produkty do tłustej i mieszanej cery lubią to robić ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam lekkie obawy że kolejny produkt do tłustej cery(którą posiadam) wysuszy mi skórę, jednak obawy szybko odeszły :)

      Usuń
  4. mam i bardzo lubię, choć na początku nie do końca odpowiadał mi atomizer, ale się przyzwyczaiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i polecam cala serie do cery tlustej i mieszanej manuka. Jestem w polowie drugiej buteleczki i smialo moge powiedziec ze jest bardzo wydajny, a uzywam dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Mnie atomizer nie przypadl do gustu, ale nie zniecheca mnie to, odkrecam za kazdym razem i aplikuje na wacik. Co do dzialania na cere, to faktycznie jest wyjatkow, jesli chodzi o brak uczucia sciagniecia i wysuszenia. Przetestowalam juz naprawde wiele tonikow i ten jest pierwszym ktory kupilam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego bardzo zadowolona, do atomizera nawet się przekonałam. Bardzo miło mnie zaskoczył na samym początku i już wiem że jest to mój ulubieniec i też śmiało go mogę polecać :D

      Usuń