58 Makijaż by Bell

czwartek, 24 września 2015

Przed przeprowadzką umówiłam się na ploteczki i babskie spotkanie z kuzynką. Postawiłam na szybki makijaż, ciemniejsze oko to jedyny mocniejszy akcent. Ogólne lubię szarości na oku bo kiedyś już pokazywałam Wam makijaż na szybko Kliknij tutaj, dobrze czuję się w szarościach i brązach, ale to nie znaczy że nie używam innych kolorów. Jednak stwierdzam że dla mnie są to kolory które do wszystkiego mi pasują :)
Wrzucam od razu zdjęcia jak wyglądał makijaż, a pod spodem napiszę jakich kosmetyków użyłam.


Makijaż Bell



Makijaż Bell

Makijaż Bell

Makijaż Bell

Makijaż Bell



Fluid Perfect Skin (pisałam o nim Kliknij tutaj  użyty został odcień 20)
Cienie do oczu Bell (czetrokolorowy cień z bazą No. 405 )
Tusz Bell Fun Night party effect (pisałam o nim już na blogu Kliknij tutaj)
Puder matujący Bell 2Skin Natural No. 042
Róż Bell 2Skin No. 053 (lekko muśnięty)
Błyszczyk Glam Royal No. 063

2 komentarze: