55 Toaletka - małe centrum dowodzenia

środa, 16 września 2015

Zawsze mi się marzyło miejsce w którym będę mogła trzymać swoje kosmetyki, gdzie sobie spokojnie usiądę i wykonam makijaż, gdzie wszystko będę miała pod ręką.
W tym roku w końcu udało mi się spełnić moje małe marzenie. W mieszkaniu zagościła toaletka z Ikea Malm Kliknij tutaj . Większość z Was pewnie ją zna bardzo dobrze.
Po cichu marzy mi się toaletka którą widziałam u Agaty na blogu Kliknij Tu , a dokładniej możecie jej toaletkę zobaczyć w tej notce Kliknij tutaj, ale to może w przyszłości. Jak na chwilę obecną jestem zadowolona z tej :)

Pokaże Wam dzisiaj moje małe centrum dowodzenia :)

Toaletka Malm IKEA



Toaletka Malm IKEA
Zazwyczaj na toaletce znajduje się jeszcze laptop, dlatego można zobaczyć podkładkę żeby myszka nie latała, a raczej po to żeby laptop ją "wyczuł", ale ostatnio przeniosłam się z laptopem do pokoju "gościnnego" i tu dla Was piszę :)


Toaletka Malm IKEA

Toaletka Malm IKEA

Toaletka Malm IKEA
W prawym rogu toaletki mam pojemnik ze szczotkami i grzebieniami, mniejsze lusterko które czasem wręcz jest zbawieniem(a na nim chusteczka do okularów:)), aktualnie używane perfumy - teraz jest to Luck z Avon, podkładka pod kubek (nie lubię jak denko kubka czy szklanki odbija się na szklanym blacie toaletki), teraz też leżą tam tabletki skrzypu które biorę dla poprawy kondycji moich paznokci, które są w opłakanym stanie, jest tam jeszcze ramka ze zdjęciem mojego najwierniejszego przyjaciela który niestety odszedł od Nas w lipcu. Można też dostrzec taki a'la mały świecznik który dostałam od siostry bo nie wiedziała co z nim zrobić i wpadł w moje ręce, zazwyczaj trzymam w nim patyczki higieniczne :)
W lewym rogu toaletki mam dwa pojemniczki(osłonka doniczki z IKEA Kliknij tutaj), w jednym trzymam pędzle, w drugim tusze i odżywkę do rzęs, a obok tego wszystkiego ramka ze zdjęciem z naszego ślubu z moją ukochaną siostrzyczką i jej boy'em :*
Nad toaletką wisi lustro, wiem że do tej toaletki można dokupić lustro w IKEA, ale coś mi w nim nie pasowało i ostatecznie lustro kupiliśmy w Castoramie(ile było męki i wiercenia co by to lustro przywiesić, bo okazało się że akurat w tej ścianie tak łatwo dziur mąż nie wywierci, ale najważniejsze że się udało:)), nie pamiętam ile kosztowało, ale coś około 60-70 zł :)


Toaletka Malm IKEA

Toaletka Malm IKEA

Toaletka Malm IKEA

Toaletka Malm IKEA

Toaletka Malm IKEA

I teraz wysuwana szuflada w której trzymam cały mój arsenał kosmetyczny. Jedynym bólem jaki dostrzegam tu jest to, że szuflada niestety nie wyciąga się więcej, jak dla mnie mogłaby jeszcze "wyjechać" do przodu ze 2-3 cm, no ale nie będe narzekać :)
Swoje "mazidła" powkładałam do koszyczków, które są dostępne w każdym markecie, a koszt jednego to 0,90-0,99 gr., wybrałam kolor niebieski, choć pewnie Ci którzy mnie znają będą zdziwieni dlaczego nie zielony :)
I tak w koszyczkach trzymam: fluidy, pudry, pomadki, błyszczyki, cienie do oczu, kredki i wiele wiele innych, są tu też bibułki matujące czy utrwalacz do makijażu :) No wszystko dosłownie pod ręką :)
Wiele z Was pewnie zauważy że jest sporo produktów z kolorówki z firmy Bell, ale tak jak już wcześniej wspomniałam, współpracowałam z ich firmą sprzedając kosmetyki i dość sporo mi ich zostało, a większość kosmetyków współpracuje ze mną dość dobrze, chociaż nie powiem znajdują się i buble, ale to tak jak z ludźmi nie ma ideałów ;)


Toaletka Malm IKEA
Pod toaletką znajdują się dwa kartony z IKEA w których trzymam obecnie paski do spodni, apaszki, a w drugim są jakieś książki, notesy itd. Na kartonach stoi mój "szufladkowy pojemnik", który zawsze chciałam kupić, ale cena plus minus 30 zł mnie trochę odstraszała, a ostatnio siostra mi powiedziała że szufladki są w Biedronce, więc nie mogłam ich nie zakupić za niecałe 17 zł :) Trzymam w nich różne próbki, testery itd., naprawdę przydatna rzecz :)


7 komentarzy:

  1. I co ty byś zrobiła beze mnie?? :*
    PS.: Życie na kartonach i pudełkach chyba jest u nas rodzinne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kartonach, pudełkach i walizkach :P Całe życie :P
      Gdyby nie Ty pewnie do dzisiaj bym sobie ich nie kupiła.
      Love You :*

      Usuń
  2. Podoba mi się! Sama też marzę o toaletce, ale nie mam póki co warunków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie czekałam, aby w końcu mieć własny kąt w mieszkaniu i udało się :) Doczekasz się i Ty ;)

      Usuń
  3. Też mi się marzy toaletka, może za rok sobie sprawię jak się już przeprowadzę do mego narzeczonego. U mnie w pokoju niestety brak miejsca na toaletkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie czekałam aż w końcu będę "na swoim" i urządzę sobie właśnie kącik tylko dla siebie :)

      Usuń
  4. Chciałabym mieć taką stację dowodzenia, ale póki co muszę zadowolić się czymś znacznie mniejszym i mniej funkcjonalnym :)

    OdpowiedzUsuń