56 L'oreal - żel głęboko oczyszczający Pure Zone

piątek, 18 września 2015

Pielęgnacja twarzy to coś, co u mnie jest głównym priorytetem. Mimo wieku (26lat) niestety, borykam się jeszcze, na szczęście jest już o wiele lepiej, z trądzikiem. Kiedy moja skóra twarzy nie akceptuje jakiegoś produktu, z automatu dostaje sporego wysypu, dlatego czasem z lekkim strachem podchodzę do testowania produktów do pielęgnacji twarzy.
W lipcu jak już wspomniałam kilka notek wcześniej byliśmy we Wrocławiu i trafiliśmy na otwarcie nowego Hebe, gdzie to mój mąż wygrał "paczuszkę" z kosmetykami i nie tylko. W paczce był żel do mycia twarzy, a dokładniej Żel głęboko oczyszczający z L'oreal Pure Zone.

Loreal Pure Zone żel


Przejdę od razu do rzeczy bo mogłabym się rozwodzić na tym produktem godzinami, ale żel to istne cudo kosmetyki. Ja naprawdę przerobiłam już sporo i żeli i pianek do mycia twarzy, ale żaden produkt nie sprawił mi takiej "ulgi", którą poczułam już po pierwszy użyciu produktu.

Żel jest przeźroczysty, leisty jak na żel(taki troszkę minus ale naprawdę do przeżycia), tubka z "klikiem" nie ma żadnego problemu z wydobyciem produktu. Zapach lekki, przyjemny, nie duszący, bardzo ale to bardzo delikatny.
Po nałożeniu żelu na twarz, wmasowaniu, spłukaniu czujemy ogromną świeżość i czystość twarzy. Efekt troszkę taki chłodzący no coś niesamowitego. Moja skóra twarzy po dwóch miesiącach stosowania bo na tyle wystarczył mi produkt jest bardzo dobrze oczyszczona. Czuję jakbym miała nową skórę twarzy. Nic mi nie wyskoczyło, nic mnie nie uczuliło, żadnej krostki czy większej ilości wyprysków.
Jestem po prostu zakochana w tym produkcie, tylko że mam ogromny problem :( Nie mam pojęcia gdzie ja go mogę dostać. Niestety Rossmann, Natura, lokalne drogerie go nie posiadają, a przeszukałam chyba już cały internet, znalazłam jedynie ten żel z peelingiem, ale taka opcja mnie nie interesuje :( Czy tylko jest on dostępny tam gdzie go "wygrałam" czyli Hebe? Jeśli tylko w Hebe to mam problem bo u mnie w miejscowości nie ma tej drogerii :(

Czy ktoś może mi pomóc i wie gdzie można go dostać ?

Niestety nie znam ceny produktu, ale jak dla mnie wart jest każdej. Pojemność produktu to 150ml. przy stosowaniu codziennym wystarczył mi na dwa miesiące, także wydajność jak dla mnie na plus.

Loreal Pure Zone żel

Loreal Pure Zone żel

Loreal Pure Zone żel

4 komentarze:

  1. Niestety ale jego skład nie byłby dobry dla mojej twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie o dziwo nic a nic nie szkodzi :) Ale fakt faktem, nie dla każdego będzie dobrym kosmetykiem :)

      Usuń
  2. Nie znam tego żelu...w Polsce jest stanowczo za mało sklepów Hebe, kiedy jestem w swoim rodzinnym mieście, to również nie mam dostępu do Hebe..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od sierpnia mieszkam w Przemyślu i tu niestety brak, dobrze że siostra we Wrocławiu studiuje to w razie czego może mi kupić, jeśli okaże się że żel tam jest. A co fakt to fakt Hebe jest stanowczo za mało :)

      Usuń