50 Bananowy song :D - maska Kallos

wtorek, 25 sierpnia 2015

W lipcu na otwarciu nowego Hebe we Wrocławiu udało mi się być, co było dość ciekawym przeżyciem ze względu na wygraną :P Ale nie o tym mowa, dzień wcześniej widziałam na plakacie że maska z Kallosa będzie za 8.99 zł. Dla mnie cena idealna szczególnie za 1 000 ml maski, a już wcześniej troszkę czytałam o niej i dość pozytywne opinie uzyskała od innych testujących dziewczyn, a do tego nie oszukujmy się banan przyciągnął mnie do siebie ;)

I co ? 
O matko jedyna :D !! 

Kallos maska bananowa


Zapach nieziemski, normalnie sad bananowy :) Słodki - przypomina mi troszkę żelki, no chce się jeść tą maseczkę. Powalana na kolana :)
Ogólnie jest to maska wzmacniająca z kompleksem witamin.
Włosy po niej są miękkie, lśniące, nie puszą się, rozczesywanie włosów bez problemu,
fajnie nawilża -  zapach utrzymuje się na włosach, no nie jest tak bardzo bananowy jak maska w opakowaniu, ale daje się wyczuć na włosach po spłukaniu.
Konsystencja nie leista, ale i nie mega zbita, gęsta to prawda - ale dla mnie jak na produkt maski do włosów idealna.
Opakowanie plastikowe "słoikowe" :), zakręcane. Ogólnie zakrętka dobrze się zakręca, zatrzaskuje(chociaż nie raz udało mi się wyczytać że niektóre opakowania mają felerne zakrętki które nie dają się zamknąć, no cóż ...moja na szczęście działa poprawnie:)) Nie mam nic do zarzucenia jeśli o to chodzi :)
Pojemność jak już wcześniej wspomniałam 1 000 ml, więc nie mam zielonego pojęcia na ile mi wystarczy, jest dość wydajna więc WOW :D (na pewno się z Wami podzielę kiedy już maseczka ujrzy dno :))
Zastosowanie jak przy większości maseczkach - nakładamy na włosy po umyciu i po 5 minutach spłukujemy. Muszę się przyznać że ja lubię sobie maseczkę nałożyć na włosy i troszkę dłużej "z nią" pochodzić. ( + - 20 min :)) Ja stosuje ją 2 do 3 razy w tygodniu :)
Cena na promocji była za 8.99 zł, ale ogólnie widziałam ją za 9 .99 zł także cena plus minus 10 zł za maseczkę która ma pojemność 1 000ml i jest bardzo wydajna, to cena która mnie zachęca.
Jeśli chodzi o dostępność to w Hebe możemy ją dostać bez problemu, a co jeśli chodzi o inne drogerie ??
Czy któraś z Was ją już miała i wie gdzie można ją jeszcze dostać ?
Bo jeśli tylko w Hebe to będę musiała chyba prosić siostrę o jej zakup kiedy się skończy bo niestety w Przemyślu brak Hebe :( I tak nawiasem mówiąc przydałoby się tu Hebe, bo Rossmann i Natura mało mi wystarczają :P

Widziałam też inne maseczki z Kallosa: Blueberry, Chocolate i Keratin - któraś z Was może je miała i może coś ciekawego powiedzieć na ich temat ? :) 

 

Kallos maska bananowa

Kallos maska bananowa

Kallos maska bananowa

Kallos maska bananowa

2 komentarze:

  1. Planuję tę maskę niedługo kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało mogę polecić ;) Dobrze mi się z nią współpracuje :) Jestem zadowolona z efektów jakie daje i to nie wielkim kosztem

      Usuń