49 Nivea - kremowy żel pod prysznic Happy Time

piątek, 21 sierpnia 2015

Jestem fanką żeli pod prysznic, uwielbiam świeże cytrusowe zapachy jak i cięższe typu cynamonowe. To zależy też u mnie odnośnie pory roku, latem uwielbiam zapachy świeżości, lekkości, zaś zimą uwielbiam zapachy cięższe można rzec świąteczne, otulające ;)

Żel Nivea happy time


Ostatnio wykończyłam kremowy żel pod prysznic z Nivea z serii Happy Time, a dokładniej orzeźwiający zapach kwiatu pomarańczy i odżywcze mleczko bambusowe. Ogólnie jeśli chodzi o markę Nivea to nie tylko żele, ale i inne ich produkty spisują się bardzo dobrze ale o tym na pewno kiedy indziej. Teraz skupmy się na jednym :)

Żel gęsty faktycznie kremowy, konsystencją przypomina mi żele z Dove. Zapach piękny, świeży, soczysty, rześki - taki letni. Unosi się w łazience, a i po kąpieli pozostaje jeszcze na ciele. Skóra bardzo fajnie nawilżona, delikatna, aksamitna w dotyku, nie wysusza. Dobrze się pieni, a i łatwo spłukuje. 
Plastikowa buteleczka, poręczna, otwieranie typu "klik", nie ma problemu z wydobyciem produktu. Bardzo wydajny - bo jak to bywa normalne żele(te wodniste) potrafię zużyć nawet w przeciągu niecałego miesiąca, tak ten wystarczył mi spokojnie na 2 miesiące, z czego w sezonie letnim dość często w ciągu dnia biorę szybki odświeżający prysznic :)
Opakowanie 250 ml, cena plus minus 10 zł, ja swój kupiłam na promocji swego czasu w Rossmannie za 6.99 zł :) Dostępność bez problemów w drogeriach jak i w marketach, a i widziałam też większe opakowania i inne serie zapachowe także można wybierać tylko różnią się nazwą początkową bo ten jest Happy Time, a widziałam też Free Time jak i  Harmony Time - ogólnie kremowych żeli z Nivea jest sporo więc wybór duży :)

Miałyście ? Testowałyście ? :)  


Żel Nivea happy time

Żel Nivea happy time

Żel Nivea happy time

1 komentarz: