43 Pharmaceris fluid - Testowanie

niedziela, 21 czerwca 2015

Większą cześć kosmetyków z kolorówki do makijażu kupuje powiedzmy w ciemno, zazwyczaj tusze, błyszczyki, pomadki, cienie - wcześniej czytam różne opinie, ale jeśli widzę jakąś promocje to ciężko mi się oprzeć :)
Ale fluidy staram się wcześniej przetestować bo jednak jak błyszczyk czy tusz jeszcze zużyje to fluid kupiony za ciemny trochę nie bardzo mi się przyda ;) Jeśli jest możliwość zdobycia wcześniej testerów to ja jestem ich fanka i nigdy nie odmawiam(a jest ktoś kto w ogóle odmawia? :))

Pharmaceris fluid 02 Sand


Tak wiec ostatnio dostałam od siostry kilka próbek z fluidem z Pharmaceris, a mianowicie:
Delikatny Fluid Intensywnie Kryjący numerek 02 kolor Sand (z tylu próbki możemy sobie przeczytać ze ogólnie są trzy kolory: Ivory, Sand oraz Bronze).
Pierwsze moje wrażenie to "O matko jakie to ciemne". Myślałam ze nic z tego nie będzie, bo kolor nie wyglądał zachęcająco i już myślałam ze się pożegnamy, ale jakie było moje zdziwienie kiedy po nałożeniu na twarz okazało się, ze w cale nie ma efektu maski o jakim myślałam. Fluid fajnie współgra z kolorytem skory przez co nie ma efektu sztucznej maski. Delikatny, konsystencja trochę za leista jak dla mnie(nie wiem jak jest normalnie w opakowaniu, ale w próbkach za bardzo wodnista). Czytałam na forum ze u niektórych po nałożeniu skora mimo zmatowienia pudrem świeci się jak żarówka, u mnie tak nie jest, bo kiedy "przyklepałam" twarz pudrem nie zauważyłam wieczorem żadnego świecenia się skory. Z kryciem jest ok, bo pozakrywał moje niedoskonałości bez żadnego problemu z czego jestem zadowolona :) Zapach nie wyczuwalny(w sumie on chyba jest bezzapachowy), ale to dobrze nie lubię fluidów pachnących - to nie dla mnie :) Nie zatyka porów - ja nic takiego u siebie nie zauważyłam, nie wysusza skory, nie podkreśla tez suchych skorek, nie robi smug.
Jest w sumie sporo plusów, ale coś mam mieszane uczucia. Odstrasza mnie ta konsystencja - nie lubię takich leistych, no chociaż fakt niby normalne opakowanie ma pompkę, jednak mam pewne obawy. Nie mam zielonego pojecia czy kupie pelnowymiarowe opakowanie.
Czy któraś z Was go używała ?
Jaka jest Wasza opinia ?


Pharmaceris fluid 02 Sand

Pharmaceris fluid 02 Sand

Pharmaceris fluid 02 Sand
Pharmaceris fluid 02 Sand

Pharmaceris fluid 02 Sand

Pharmaceris fluid 02 Sand



2 komentarze: