42 Soraya Peeling morelowy

sobota, 20 czerwca 2015

Deszcz, słońce, deszcz, słońce ..... wiedziałam że tak będzie :)
Ale nie ma co się pogoda załamywać ;)

Przejdźmy jednak do rzeczy. Będąc jakiś czas temu (a dokładnie w sierpniu zeszłego roku;)) w Biedronce na zakupach natrafiłam na wyprzedaż, przeglądać kosze z różnościami wpadł mi w ręce właśnie Peeling z Soraya morelowy do skory tłustej i trądzikowej. Jako ze taka niestety posiadam stwierdziłam ze kupie sobie produkt bo i tak żadnego peelingu wtedy nie miałam, wszystkie mi się pokończyły, a cena zwalała z nóg bo kosztował on wtedy cale 4 zl. No kto by się nie skusił :P
No i okazał się HITEM ! :)


Peeling morelowy Soraya



Zawartość 150 ml (wystarcza mi na ponad 2 miesiące używania, a stosuje go co 2 dzień więc jak dla mnie bardzo wydajny:)). Opakowanie "tubkowe" nie ma problemu z użyciem(wydobyciem) produktu. Zbita, gesta konsystencja z wyczuwalnymi "grudkami". Świetnie peelinguje skore. Używam go nie tylko do peelingu twarzy, ale i całego ciała.

Producent zapewnia Nas o:
* czystej i gładkiej skórze
* mniejszej ilości wągrów i zaskórników
* mniej widocznych porach
* rozjaśnionej i promiennej cerze

Szczerze ..... zgadzam się :) Skora jest gładka, bardzo dobrze oczyszczona, ilość wągrów jak i zaskórników zmniejszyła się widocznie, skóra stała się fajnie napięta. Ja osobiście może nie zauważyłam co bym promieniała ;), ale mój mąż zauważył ze skóra na twarzy mi się poprawiła :) Nie wysuszył mi skory - a to dla mnie najważniejszy plus (bo używałam peelingów które strasznie wysuszały skore, a jak na ciele mogę znieść jeszcze wysuszenie tak na twarzy absolutnie nie). Po nałożeniu na skórę, wmasowaniu peelingu nie ma problemu z jego zmyciem, nie pozostawia też tłustej powłoki na skórze (nie lubię tego w niektórych produktach).
Zapach morelowy, strasznie delikatny, słabo wyczuwalny, ale dla mnie to nie jest minus. Niektóre kosmetyki są za bardzo perfumowane inne mniej, ten dla mnie jest idealny pod względem zapachu.
Dla mnie numer 1 wśród peelingów. Dostępność świetna - ja swój pierwszy, a to już chyba moje 4 opakowanie kupiłam w Biedronce na promocji za 4 zł, teraz kupuje go w marketach za 11,99zl, widziałam go tez w większości drogerii, także każda z Nas bez problemu może go sobie zakupić:) Cena nie jest wygórowana jak za takie cudo. Właśnie zauważyłam ze zaczyna mi się kończyć, wiec na ostatnich zakupach kupiłam już zapasowa tubkę która czeka na swoją kolej :)

Ps. Przepraszam za nieobecność polskich znaków, ale moja klawiatura tak się przestawiła, że odmówiła ich stosowania, ale mam nadzieje ze nie ma problemów z czytaniem :)


Peeling morelowy Soraya


Peeling morelowy Soraya

Peeling morelowy Soraya

Peeling morelowy Soraya

5 komentarzy:

  1. Po Twojej recenzji chętnie bym wypróbowała ten peeling :)) Może u mnie też by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) U mnie sie sprawdza, nie zawodzi, kolejne opakowanie a ja wciaz zadowolona :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten peeling ;) Chociaż jest mocnym zdzierakiem i nie wolno z nim przesadzać ;)

    Treepsy

    OdpowiedzUsuń
  3. do ciała chętnie :) ze względu na sls na twarz wolałabym nie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na twarz używam 2 razy w tygodniu, na ciało częściej szczególnie teraz, bo niestety skore na plecach mam podatna na niedoskonałości i latem uwielbiają one wyskakiwać i dobry peeling tzw. zdzierak jak najbardziej wskazany :)

      Usuń