39 Donegal, Isana - zmywacze

środa, 8 kwietnia 2015

Bez pomalowanych paznokci czuję się tak jakoś nie swojo. Jednak lakiery lakierami, o tym napiszę na pewno kiedy indziej bo to będzie długi post, a teraz skupię się na tym bez czego nie wyobrażam sobie malowania paznokci, a mianowicie na zmywaczach do paznokci.
Kiedyś pisałam o zmywaczu Tutaj który bardzo zraził mnie do siebie i wiem że na pewno nigdy więcej go nie kupię. Moim niezastąpionym i chyba już wiecznym numerem 1 (z tego co się orientuję czytając inne blogi to nie tylko Ja mam takie zdanie) jest zmywacz z Isany dostępny w Rossmannie.


Zmywacz ISANA



Zmywacz ISANA
Zmywacz genialny! Zmyje chyba każdy lakier. Jasny czy ciemny kolor, bez problemu zmywa też lakiery brokatowe czy inne "ozdoby" które sobie od czasu do czasu nakładam na paznokcie. Jak dla mnie niezastąpiony. Cena to 3,99 zł za mniejszy (bodajże) i 5,99 zł za ten 250 ml (Ja akurat kupiłam go na promocji za bodajże właśnie 3,99zł). Nie zliczę już która to moja butelka zmywacza, ale bardzo go lubię.

Jednak ostatnio skończył mi się zmywacz, do Rossmanna nie było mi po drodze więc wzięłam sobie z pracy malutki bo zaledwie 50 ml zmywacz do paznokci z Donegala. Na początku jak spojrzałam na opakowanie stwierdziłam że chyba będzie się nam ciężko układała współpraca, bo doczytałam się że zmywacz jest bez acetonu, a dla mnie to oznacza, że zmywanie lakieru to będzie jedna wielka męka. Ale że potrzebowałam zmywacza więc za wielkiego wyboru nie miałam. I jakże wielkie było moje zdziwienie kiedy okazało się że zmywacz nie ma żadnego problemu ze zmyciem lakieru, a miałam wtedy dość ciemny brązowy odcień. No szok myślę sobie. Zapach jaki miałam za pierwszy razem była to "konwalia"(żadnej konwalii niestety nie czułam, ale jeśli chodzi o zmywacze -  mam żadne jeśli chodzi o zapach wymagania, zmywacz ma dla mnie za zadanie zmywać lakier :)), a drugie opakowanie to już zapach "lemon" i tu muszę przyznać, zapach cytrynki jest wyczuwalny, aczkolwiek taka cytrynka zmieszana z zapachem normalnego zmywacza. Jeśli chodzi o dostępność zmywacza to widziałam je w marketach za coś ponad 2 zł. Fajne jest to że taka mała buteleczka fajnie nadaje się dla kogoś kto akurat wybiera się gdzieś w podróż i potrzebuje małego zmywacza. Jeśli gdzieś będziecie go widziały możecie śmiało kupować. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń choć na początku miałam małe obawy, jednak szybko się ulotniły :)


Zmywacz Donegal

Zmywacz Donegal

10 komentarzy:

  1. Isana również stoi u mnie na pierwszym miejscu, zmywacz niezawodny :) jak tylko jest w promocji robię sobie jego mały zapasik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, zawsze zapas robię jak tylko widzę promocję :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten zmywazc z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ten zmywacz z Isany, innych raczej nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmywacz z Isany również świetnie zmywa klej z butelek po alkoholu jeśli ktoś chce je wykorzystać do nalewek później;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem dlaczego tak szybko zmywacz znika ;)

      Usuń
  5. Ja używam zmywacza z biedronki, ale następnym razem wypróbuję ten:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś już się przywiązałam do isanowskiego.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam chyba dotąd nikogo kto by coś złego mógł powiedzieć na temat zmywacza z Isany :)

      Usuń