30 AA krem do rąk Dynia

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Moje dłonie już nie są tak wysuszone jak 2 lata temu, kiedy pracowałam w hotelu i tam miałam styczność z produktami do sprzątania, które miały w składzie dość silną chemię, która wysuszała strasznie moje dłonie. Już wtedy krem do rąk był produktem który był ze mną wszędzie, w torebce, w szafce w pracy, po prostu bez kremu do rąk nie wyobrażałam sobie wyjścia gdziekolwiek, po prostu nie lubiłam wtedy moich wysuszonych dłoni.

AA krem do rąk 

Bardzo lubię kremy które nawilżają moją skórę i nie muszę co chwilę sięgać po tubkę, aby zaaplikować kolejną warstwę kremu.
Ostatnio dostałam krem z AA z serii ECO, a dokładnie: krem do skóry suchej wymagającej regeneracji - dynia.
Powiem tyle nie spodziewałam się takiego cuda. Krem bardzo dobrze się wchłania, nie jest leisty i "paćkowaty" nie lubię takich mazistych kremów do rąk. Nie pozostawia moich dłoni lepkich, nie lubię kiedy dłonie wydają się jakby czymś sklejone. Ma bardzo przyjemny, delikatny zapach, dynia - jeśli to główny zapach tego kremu jest naprawdę bardzo ciężko wyczuwalna, tak naprawdę krem pachnie słabo, prawie że neutralnie, ale to nie jest żaden minus jak dla mnie. Efekt nawilżenia dłoni utrzymuje się naprawdę długo, potrafię umyć ręce i nadal czuje że są one nawilżone. Posiada on w swoim składzie masło shea które świetnie nawilża, a także wyciąg z pestek dyni który to wspomaga regenerację naskórka oraz łagodzi podrażnienia i wszelkie zaczerwienienia. Krem posiada w sobie aż 99 % składników pochodzenia naturalnego, co jest mega plusem, nie ma on w sobie żadnych olejków eterycznych, parabenów, alkoholu, barwników syntetycznych i innych cuda wianków :)
Niestety na opakowaniu jest napisane że jest to edycja limitowana, a z tyłu możemy się doczytać że produkt nie jest na sprzedaż, więc nie mam zielonego pojęcia czy można go jeszcze gdzieś zakupić. Z tego co wiem to właśnie w aptekach był on dodatkowym "bonusem" do zakupów (Ja właśnie mam go z apteki od chłopaka mojej siostry). Jednak myślę że warto wybrać się do apteki i po prostu zapytać o niego, może akurat trafimy na niego w takiej wersji jakiej mam ja 40 ml, bądź dostaniemy chociaż próbki.
Z czystym sercem polecam go osobom, które mają suche dłonie i potrzebują regeneracji.



AA krem do rąk

AA krem do rąk

AA krem do rąk

7 komentarzy:

  1. Fajna recenzja.Muszę wypróbować ten krem .Lubię AA ale tego kremu nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jeśli uda Ci się go znaleźć to wypróbuj naprawdę warto :)

      Usuń
  2. Nie znam tego kremu. Nawet go nie widziałam nigdzie w sklepie, a zawsze bardzo dokładnie oglądam półki z kremami do rąk ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też go nigdzie w sklepach nie widziałam, a szkoda, bo krem wart przetestowania.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zapach właśnie ciężko określić, delikatny, słabo wyczuwalny, ale nie mogę powiedzieć że wcale nie pachnie ;)

      Usuń