29 Targi Ślubne - Wrocław 2015

niedziela, 18 stycznia 2015

Nie lubię rozmawiać o swoim ślubie (weselu), z osobami obcymi, które szukają taniej sensacji i na podstawie tego że wychodzę za mąż snują swoje bajki i tworzą historię na miarę baśni Andersena. ;)
Jednak dzisiaj chciałabym opowiedzieć troszkę o Targach Ślubnych na jakie wybraliśmy się z Narzeczonym w tym roku. Miały one miejsce we Wrocławiu w Hali Stulecia jeśli chodzi o datę to był to 11 stycznia 2015r. Chcieliśmy główne coś podpatrzeć bo Nas to "wielkie" wydarzenie czeka już za niespełna 4 miesiące, większość spraw związanych ze ślubem mamy pozałatwiane(zespół, sala, kamerzysta, fotograf,jestem umówiona już do kosmetyczki jak i fryzjera,  niedawno odebrałam zaproszenia, a wczoraj zamówiłam kwiaty), ale warto sobie pooglądać różne rzeczy, zawsze można coś zmienić czy wykorzystać u siebie.

Najwięcej wystawców jakich spotkaliśmy na Hali to firmy fotograficzne jak i kamerzyści. Wybór niesamowity i założę się że jak ktoś przyszedł głównie po to, na pewno wyszedł zadowolony, bo przebierać akurat w ofertach tego typu było można bardzo dużo. Następnym powodzeniem cieszyły się sale weselne, miejsc gdzie możemy zorganizować wesele było naprawdę bardzo dużo(głównie i tu niestety przeważał Wrocław, a szkoda że nie było innych miejscowości na Dolnym Śląsku). Oczywiście były też stoiska takie jak: pomoc w wyborze obrączek, firmy zajmujące się kwiatami(dekorowaniem sal, samochodów, kościołów), stoiska z alkoholami(próbowaliśmy pysznego wina z gruszek, jednak cena 30 zł za butelkę Nas powaliła:)), Torty weselne czy też wypożyczalnia samochodów do ślubu. Taką ciekawostką jak dla mnie było stoisko z Foto Budką (teraz ponoć robi to szał na weselach), fajna sprawa, ale hm... u Nas tego "nowego cuda" nie będzie, a mam nadzieję że goście się będą świetnie bawili.
Innym też pomysłem "urozmaicenia" (bo w sumie nie wiem jak to nazwać) wesela były pokazy barmańskie. Takich barmanów można sobie wynająć na wesele i oni robią te swoje sztuczki z podrzucaniem butelek, kręceniem ich na wszelkie strony, jakieś sztuczki z płonącym alkoholem i inne cuda wianki.
Można było też posłuchać kilku zespołów typowo weselnych, którzy prezentowali swój repertuar. 
Wybór wielki. Ktoś kto jest świeżo po zaręczynach i nie ma jeszcze nic, może śmiało iść na takie Targi bo zapewniam, jest warto.
Czy czegos tam mi zabrakło ? Tak. Jedno stoisko z rzeczami typu: zaproszenia, winietki, zawieszki na alkohol. Jak dla mnie za mało. A przyznam szczerze, że na tym jedynym stoisku wybór bardzo mały.
Jeśli chodzi o suknie ślubne, to owszem były stoiska, ale raptem dwa, góra trzy. Jedna suknia wpadła mi w oko(zrobiłam zdjęcie) i czegoś takiego będę szukać już w przyszłym tygodniu :)
Oczywiście były konkursy i jeśli ktoś wybiera się na takie Targi namawiam do brania udziału w każdym konkursie. Moja Świadkowa także była z Narzeczonym(swój dzień mają w przyszłym roku) i wygrali pobyt w hotelu(niestety miejscowości nie pamiętam, gdzie znajduję się ten hotel, ale to fajna sprawa). Oczywiście były też dwa konkursy gdzie głównymi nagrodami były vouchery na suknie ślubną, jeden bodajże z kwotą 2 tyś, drugi 1 700 zł. Do wygrania były też: pokaz barmański, foto budka czy też pokaz sztucznych ogni na weselu. Nam niestety nic nie udało się wygrać, ale to nie zmienia faktu że warto było się wybrać na coś takiego. Wróciłam do domu z całą masą ulotek reklamowych.
Ja głównie szukałam firmy, która stworzy mi figurkę na tort. Tak mam chyba za duże wymagania, bo wiele osób patrzy na mnie dość dziwnie kiedy zadaje pytanie właśnie o to :) Jednak uwierzcie nie jest to do nie wykonania, bo już to widziałam, także nie jest niemożliwe. I muszę powiedzieć że znalazłam firmę. Bardzo miłe Panie, a dokładnie Planistki(jest to firma, która zajmie się przygotowaniami zamiast Ciebie, jeśli ktoś ma tylko wizję jak chce żeby jego ślub/wesele wyglądało, zgłasza się do nich, a one już kompletują wszystko, przedstawiają firmy które mogą się tym zająć, sporządzają kosztorys itd). Dowiedziałam się że nie będzie problemu ze znalezieniem figurki właśnie takiej jaką chcę, one posiadają namiary do tylu cukierni i innych firm, że na pewno wszystko się uda.  Pocieszyło mnie to bardzo, jestem z Nimi w kontakcie telefonicznym, zadzwoniły już na drugi dzień, co mnie bardzo zaszokowało, ale bardzo pozytywnie.
Także dziewczyny i chłopcy :) Jeśli jesteście na etapie planowania swojego ślubu polecam z czystym sercem Targi Ślubne. Następne będą w: Bielsko - Biała, Katowice, Opole, Częstochowa, Tychy. Polecam śledzić stronę http://targislubne.pl/ jak i stronkę na Facebook'u Kliknij Tu , gdzie można wygrać darmowe wejściówki (swoją drogą wejściówka kosztowała 20zł:))



3 komentarze:

  1. Uwielbiam przygotowania do ślubu , lubię się przyglądać jak to wszystko wygląda.Kocham dekoracje i suknie.Firmy pomagające zorganizować taką uroczystość to fajna sprawa.Powodzenia i wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym się wybrała na takie targi, ale to raczej za rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zawsze coś ciekawego można podpatrzeć, czegoś się dowiedzieć, a i może coś wygrać ;)

      Usuń