27 Bielenda - Sól Hawajska do kąpieli ;)

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Jak już wcześniej pisałam uwielbiam sole do kąpieli. Bardziej przypadły mi do gustu niż płyny do kąpieli :) W zeszłym roku (2013r.) dostałam w grudniu pod choinkę od siostry zestaw z Bielendy w który skład wchodziła sól do kąpieli oraz dwufazowy olejek do kąpieli. Zużyłam dopiero sól do kąpieli, olejek jest już na wykończeniu, także o nim też na pewno coś naskrobię. Ale wracając do tematu.

Sól Hawajska Bielenda


Sól pachnie pięknie - świeżo kwiatowo(orchidea),  cudowny turkusowy kolor barwi wodę na piękny niebieski odcień (niczym wody na Hawajach:)
Nie jest jakoś bardzo mocno aromatyzowana, jednak zapach po kąpieli można jeszcze przez chwilę wyczuć na skórze. Dużym plusem jest też to, że sól nie pozostawia żadnych śladów na wannie (osadu, zabarwienia), bo jednak nie chciałabym mieć niebieskich smug na białej wannie :)
Dobrze rozpuszcza się w wodzie, z tym nie ma problemu.
Na opakowaniu możemy przeczytać że sól ma za zadanie nawilżać i wyszczuplać. Jakkolwiek miało wyglądać to wyszczuplenie to ja tego nie zauważyłam ;), a co do nawilżenia skóry to może nie ma jakiś właściwości mega nawilżenia, jednak mogę zgodzić się że skóra jest przyjemna w dotyku po kąpieli, a co najważniejsze sól nie wysuszyła mi skóry a to największy plus jak dla mnie. Opakowanie to 480g i wystarcza mi na bardzo długo, nie jestem fanką długich kąpieli, ale od czasu do czasu każda z Nas chyba tego właśnie potrzebuje :) Nie mam pojęcia co do ceny, bo dostałam w prezencie, ale wiem że bez problemu są one dostępne w różnych drogeriach czy marketach na dziale z kosmetykami, ale coś tam mi się obiło o moje oczy, że koszt to od 15 do jakoś max 20 zł :) 
Śmiało mogę polecić ten produkt, na umilenie sobie kąpieli nadaje się bardzo dobrze, zapach który unosi się w łazience jest naprawdę piękny, a kolor wody jaki uzyskujemy pozwoli nam się przenieść chociaż w wyobraźni na jakieś Hawajskie wyspy ;)


Sól Hawajska Bielenda


7 komentarzy:

  1. Miałam olejek z bielendy ale zielony. Super byl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie wizja błękitnej wody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny błękit, a najważniejsze że takie cudo możemy sobie wyczarować w kilka chwil i od razu kąpiel staje się bardziej relaksująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bielende, a w szczególności kosmetyki profesjonalne, peeling do stup oceniam na 10/10 a i te do ciała są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym wypróbowała, ja lubię sole z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soli z Biedronki jeszcze nie miałam okazji przetestować, ale na pewno niedługo się po nie wybiorę :)

      Usuń