26 Luck for Her - Avon ;)

piątek, 9 stycznia 2015

Jeśli chodzi o mnie, to dość długo nie mogłam się przekonać do żadnych perfum. Żaden zapach nie mógł mi podpasować, a to za ciężkie, za słodkie, za zbyt poważne, duszące... Jak tylko ktoś wpadał na pomysł i dostawałam w prezencie perfumy to w 99 % oddawałam je mojej mamie, która toleruje i podobają jej się chyba wszystkie zapachy perfum ;)
Ale chyba dorosłam i w wieku 26 lat (rocznikowo tak, ale formalnie to dopiero za 4 miesiące je skończę:), odkryłam swój zapach.


Avon Luck


Moja koleżanka jest konsultantką w Avon. Mam masę produktów z Avonu, z jednych jestem zadowolona, z innych już mniej, ale to kiedy indziej ;) I tak dzięki niej odkryłam zapach "Luck".
Kilka słów, jak produkt opisuje producent:

"Wykreuj własne szczęście dzięki zapachowi Avon `Luck`! To musujący zapach dla kobiety szczęśliwej w miłości i życiu. Luksusowy zapach natychmiast uwodzi olśniewającym aromatem orzeźwiających cytrusów oraz soczystych czerwonych owoców zmieszanych z zapachem kremowo białych kwiatów i ciepłych nut drzewa sandałowego. Świętuj swoje szczęśliwe chwile z nowym zapachem `Luck`.
Nuty zapachowe: cytrusy, czerwone owoce, białe kwiaty, drzewo sandałowe"

W opisie możemy przeczytać że zapach to kategoria kwiatowo - owocowa. Woń jest słodkawa, jednak nie zbyt mdła. Może nie jest lekki, ale też nie ciężki czy duszący. Na samym początku możemy wyczuć słodkość owoców która dosłownie Nas przenika, dopiero po chwili dochodzi do Nas lekki zapach kwiatów, który sprawia że woń perfum nie jest taka dusząca. Iście kobiecy zapach. Jeśli chodzi o trwałość perfum, to wytrzymują naprawdę długo. Zapach na ubraniach utrzymuje się do następnego dnia o czym ostatnio mogłam się przekonać, co mnie dość zadziwiło bo nie sądziłam że zapach następnego dnia jeszcze będzie tak wyczuwalny. Buteleczka istnie kobieca. Buteleczka  w kształcie prostokąta, dopełnieniem jest urocza złota kokardka. 
Z tego co mi wiadomo w katalogach Avon'u jest ona dostępna w postaci samej perfumy(50ml) jak i w postaci zestawu w który skład wchodzi perfuma, balsam do ciała oraz dezodorant. Jeśli chodzi o balsam do ciała pachnie pięknie (w sumie nie odbiega od perfum), bardzo fajnie nawilża, gęsty i bardzo mnie to cieszy bo nie jestem fanką rzadkich balsamów  i utrzymuje się dość długo na skórze, a dezodorant jak to dezodorant ;)
Ja swój zestaw dostałam od Mikołaja, który nie powiem bardzo mnie tym zaskoczył, bo nie sądziłam że wpadnie na taki pomysł. ;)
Jeśli ktoś lubi słodkie zapachy to polecam, zawsze można zamówić sobie samą próbkę jeśli któraś z Was zna konsultantkę z Avon'u ;) 
Ja zachwycam się dalej zapachem i cieszę się że w końcu znalazłam swój zapach ;)


Avon Luck

Avon Luck

Avon Luck

Avon Luck


3 komentarze:

  1. Od dawna lubię perfumy Avonu :) zawsze zamawiam różową Pur Blance :) ten zapach o którym mówisz miałam okazję wąchać i również mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy się nie skusiłam na zapachy z avonu :) Lubię od nich kosmetyki, szczególnie te z planet spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z planet SPA uwielbiam maseczki do twarzy świetne są :) Jednak masło do ciała z tej serii nie przypadło mi do gustu ;)

      Usuń