22 Snails Garden - krem odżywczo regenerujący z naturalnym śluzem ślimaka - TEST

niedziela, 7 grudnia 2014

Mimo tego że wiele moich koleżanek skończyło już dawno walkę z trądzikiem, ja niestety wciąż walczę. Już na szczęście i tak mam mniej tego okropieństwa, ale niestety to nie to do czego dążę. Wierzę w to że w końcu mi się uda pozbyć tego raz a dobrze. Ogólnie największe "wysypy" trądziku mam na policzkach. Na czole jak i brodzie są mniejsze, a na nosie na całe szczęście brak :)  Ale do rzeczy.

Snails Garden krem do twarzy

Czytam wiele blogów, artykułów zarówno w gazetach jak i w "internetach" na temat kosmetyków( kremów, maseczek, olejków itd) wspomagających walkę z trądzikiem. Gdzieś kiedyś natrafiłam na recenzję na jakimś blogu niestety nie pamiętam już jakim, właśnie kremu ze śluzu ślimaka.
Kilka słów o produkcie:

Krem odżywczo-regenerujący ze śluzem ślimaka do każdego rodzaju skóry na dzień i na noc, przynosi skuteczne efekty w:
  • leczeniu trądziku
  • eliminacji zmarszczek
  • łagodzeniu oparzeń i podrażnień
  • redukcji przebarwień skóry
  • leczeniu blizn
Zawarta w śluzie alantoina, kwas glikolowy, kolagen, elastyna, naturalne antybiotyki oraz witaminy A, C i E przyczyniają się do prawidłowego funkcjonowania skóry, przywracając jej zdrowy wygląd.

To tak po krótce. Oglądając zdjęcia jakie były zamieszczone przed używaniem kremu, tydzień po i na sam koniec po skończeniu opakowania byłam pod wrażeniem. Dało się zauważyć wielkie zmiany, trądzik zmalał, zaróżowienia wyblakły nie było już takich przebarwień. Byłam bardzo ciekawa tego produktu i w tym roku Mikołaj zrobił mi super prezent i przy okazji odwiedzania innych grzecznych dzieci zostawił ów krem dla mnie :)
A więc od wczoraj jestem szczęśliwą nabywczynią kremu i rozpoczęłam testy :) Krem ma bardzo dobrą konsystencję nie jest leisty czy zbity jak np. krem Nivea(który używam od kiedy pamiętam). W słoiczku jest 50ml. nie mam zielonego pojęcia na ile mi wystarczy, ale na pewno po zakończeniu napiszę recenzję na jego temat wtedy sobie policzę :) Zapach - bardzo, ale to bardzo delikatny dla mnie ledwo wyczuwalny, ale nie widzę w tym nic złego, tym bardziej że krem nakładam na twarz, a nie chciałabym nakładać czegoś co albo brzydko pachnie, albo zapach byłby duszący :) Produkt do stosowania zarówno rano jak i wieczorem i tak też mam zamiar robić. Cena to 79zł + koszt przesyłki :)
Jeśli ktoś jest zainteresowany to wklejam link gdzie można poczytać i dowiedzieć się o produktach jakie firm oferuje:
Zrobiłam sobie zdjęcia mojej twarzy, oczywiście po zakończonym teście kremu zrobię nowe fotki, co by zobaczyć czy ten super specyfik naprawdę coś działa. Także trzymajcie kciuki, bo może to okaże się złoty środek dla mojej twarzy :)


Snails Garden krem do twarzy

Snails Garden krem do twarzy

Snails Garden krem do twarzy

Snails Garden krem do twarzy

7 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Oby się sprawdził :)
    U mojej koleżanki ten krem bardzo dobrze zadziałał, a miała podobne zmiany jak Ty a nawet chyba większe.
    Niestety z wypryskami i ja sie borykam... przed okresem szczególnie.. Nawet moja ginekolog zapytała, czy na pewno nie chcę wrócić do tabletek... Heh. No cóż. Życie. Minusy osiadania cery tłustej :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że u mnie też się sprawdzi :) A przed okresem mam to samo ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam kiedyś duży problem z trądzikiem, teraz to się trochę zmieniło. Nie słyszałam o tym produkcie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już odwiedziłam kilku dermatologów niestety nie umieli mi pomóc, każdy mówił co innego, jedni kazali zrezygnować ze słodyczy, inni z nabiału, a jeszcze inni przepisywali maści za bajońskie sumy ;/ Słodycze jem sporadycznie, nabiał w niewielkim stopniu, maści nie wiele pomogły. Mam nadzieję że może akurat ten specyfik sprawi jakiś cud :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem buzia wygląda całkiem dobrze,ale warto sięgać po nowe produkty i je testować .

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie śluz ślimaka nie przekonuje ;) Ale zawsze warto spróbować, w końcu nic nie tracisz

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem pomógł mi wyleczyć trądzik , pisałam o nim na swoim blogu już wiele razy bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń