21 Zmywacz lakieru do paznokci Coral

piątek, 28 listopada 2014

Gdybym mogła paznokcie malowałabym codziennie ;-)
Nie no mogę, tylko nie widzę w tym wielkiego sensu. Lakier zmywam kiedy odpryskuje, ubytek jest już tak duży że aż drzaźni, albo po prostu stwierdzam że należy je odświeżyć. Cenię sobie zmywacz do paznokci który zmywa wszystko szybko, szczególnie ciemne lakiery i nie pozostawia nie fajnych smug. Jestem wielką miłośniczką i fanką zmywacza z Rossmanna, zwykłego pospolitego, ale kiedyś skusiłam się na promocję w SuperPharm zmywacza z firmy Coral

 Zmywacz Coral


Pojemność całkiem nie zła bo 220ml, myślę sobie wystarczy na całkiem nie zły kawałek czasu, zapach - no jak to zmywacz do paznokci nie powala, aczkolwiek nie jest taki mocny jak przy zmywaczu z Rossmanna,  niby szampańska róża, zapachu róży tam nie czułam, ale fakt nie jest tak duszący jak inne zmywacze.
Dwu - fazowy, wygładzająco - wzmacniający. Cena w promocji 5,99 zł.  I tyle.
Dosłownie tyle :)
Totalny nie wypał jak dla mnie. Nie wspomnę o tym że przy ciemnych kolorach lakierów przechodziłam nie złe męczarnie żeby zmyć lakier, do tego lakier się mazał, nie schodził, trzeba było nie złego wysiłku żeby się pozbyć koloru, nawet przy jasnych odcieniach. Może to przez to że zmywacz nie posiada acetonu.
Nie oczekuję od zmywacza do paznokci wiele. Dla mnie zmywacz ma po prostu zmywać lakier, nie musi mieć jakiś dodatkowych "bonusów" typu: wygładzanie, natłuszczanie, polerowanie czy coś :) Powinien sobie świetnie radzić z lakierami ciemnymi, jasnymi, jak i dodatkami typu brokat czy jakieś nalepki na paznokcie które od czasu do czasu sobie nakładam. I tyle. Czy to wygórowane wymagania jak dla zmywacza do paznokci ?
Osobiście zmywacza z Coral na pewno już  nie kupię. Jeśli ktoś chce przetestować, proszę bardzo, może u kogoś innego będzie działał cuda. Niestety nie u mnie :) Ja pozostanę jednak wierna zmywaczowi z Rossmanna z Isany, który z czystym sercem mogę polecić :)



Zmywacz Coral

Zmywacz Coral

Zmywacz Coral


3 komentarze:

  1. Nie znam tego zmywacza, ale szkoda ze sie nie sprawdzil... Ja mam z sensique i tez jest straszny... A ktory z isany lubisz?
    Dodaje do obserwowanych:) zapraszam tez do mnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie mam ten zielony z Isany dla mnie rewelacja, zmywa dokładnie, nie mam z nim problemów :) Mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń