20 Clarins - paletka cieni

niedziela, 9 listopada 2014

Szukałam wszędzie przetrząsnęłam wiele stron www i nigdzie nie znalazłam paletki cieni Clarins którą posiadam. Sądzę że to była jakaś edycja limitowana dlatego nigdzie jej nie ma. W sumie fakt faktem mam ją już ponad dwa lata, ale dalej spisuje się świetnie. Jedynie napis z przodu paletki uległ wytarciu, ale tyle co ona przeżyła to jestem i tak w ciężkim szoku :)  Dostałam ją w prezencie od znajomej i dlatego nie mam pojęcia ile to moje cudo kosztowało, wiem tylko że paletka przyleciała do mnie aż ze Stanów.

Clarins paletka


Paletka była moją pierwszą stycznością z marką Clarins, poza nią posiadam jeszcze dwa produkty o których na pewno napiszę, bo jest to moja wielka miłość.
Produkty z Clarins cieszą mnie swoją trwałością przy wykonywaniu makijażu, zarówno mocniejszego wieczorowego jak i zwykłego naturalnego look’u (jeśli ktoś wie czy paletka jest jeszcze dostępna może dać znać, ja niestety nigdzie nie mogę jej znaleźć).
A więc:
Paletka posiada 5 cieni z czego: 3 cienie są matowe, a 2 pięknie mieniące się. Dwa brązy z czego jeden pięknie mieniący się, delikatny róż i fiolet(fiolet najczęściej przeze mnie używany – mój ulubieniec) oraz pięknie mieniący się złoty kolor. Cienie znajdują się w pięknym czerwonym opakowaniu(podłużne), które to w środku posiada lusterko(ja niestety nie potrafię z takich małych lustereczek korzystać), wewnątrz znajduje się także dwustronny pędzelek, który niestety ma już swoje lata i mój już z jednej strony(z tej gdzie znajduje się aplikator z gąbeczką) uległ zniszczeniu, ale niestety nic nie trwa wiecznie. Do nakładania cieni stosuję więc swoje pędzelki, które spisują się świetnie. Jak dla mnie kolory są w idealnym zestawieniu, bardzo dobrze czuje się zarówno w brązach jak i w delikatnych pastelach. Jak na swoją lekką formułę i aksamitność pigmentacja jest bardzo dobra. Cienie nie osypują się. Jeśli chodzi o trwałość to zawsze używam bazy pod cienie. Z bazą wytrzymują spokojnie cały dzień bez poprawek. Możemy je nakładać zarówno na mokro jak i sucho. Przy stosowaniu na mokro otrzymamy pięknie wydobyte kolory, mocniejsze i wyraźniejsze.  U mnie dwie możliwości nakładania spisują się bardzo dobrze. Posiadam dwie paletki cieni z Clarins i z obu jestem bardzo zadowolona(o drugiej napiszę niebawem). Marka godna polecenia. Produkty są dostępne zarówno w Douglasie jak i w Sephora oraz na oryginalnej stronie http://www.clarinsusa.com/


Clarins paletka

Clarins paletka

Clarins paletka

Clarins paletka

Clarins paletka
 Od lewej: delikatny brąz, róż oraz mieniący się brąz

Clarins paletka
  Od lewej: delikatny fiolet oraz złoty
 

1 komentarz: