16 Sole do kąpieli ISANA

piątek, 19 września 2014

Jestem miłośniczką szybkich pryszniców, średnio lubię długie kąpiele z całą wanną piany, ale nie powiem czasem się skuszę. Jednak jestem miłośniczką soli do kąpieli. Kiedy już postanowię wziąć dłuższą kąpiel moja wanna nie koniecznie musi wypełniać się pianą po brzegi, ale uwielbiam kiedy podczas relaksującej kąpieli unosi się piękny zapach, który uzyskuje za pomocą soli.

Sole ISANA


W sole zaopatruje się bardzo często w Rossmannie, ich cena wącha się w czasie promocji od około 2zł, a poza promocją do około 3 zł za 80g.
Cena jak za takie opakowanie jest jak najbardziej do przyjęcia, a sól jest bardzo wydajna, bo już nie wielka ilość rozpuszczona w wodzie daje przepiękny zapach.
Aktualnie skończyłam "Mandarine & Buttermilch". Przepiękny zapach mandarynek unoszący się po całej łazience, nie duszący, lekki, istna rozkosz w małej postaci ;) Na opakowaniu napisane jest, aby na jedną kąpiel zużyć całą saszetkę, jednak jak dla mnie to byłoby chyba za dużo, więc taka saszetka wystarcza mi na nawet 4 kąpiele, więc jak najbardziej na plus. Użycie soli to żadna filozofia, wystarczy ją wsypać podczas napełniania wanny wodą, sól rozpuści się sama :)
Te które akurat ja posiadam są z edycji limitowanej i nie wiem czy są jeszcze na stanie w Rossmannie, kupowałam je około półtora miesiąca temu, jednak to mandarynkowe cudo polecam bardzo. Za testowanie "Granatapfel & Ingwer" dopiero się zabieram :) Moje wcześniejsze sole do kąpieli także były z ISANY, nie zawiodłam się na nich, a więc mogę śmiało polecić :)


Sole ISANA

Sole ISANA

Sole ISANA

2 komentarze: