15 Balsam do golenia AA

niedziela, 14 września 2014

Chcę oglądać twoje nogi, nogi, nogi ... ;)
Nie tylko dłonie powinnyśmy(kobiety) mieć zadbane, ale gładkie, ogolone nogi to też nasz atut. Mam to szczęście że moje włoski są strasznie jasne także kiedy z czystego lenistwa nie ogolę nóg nie bardzo rzucają się w oczy, ale to nie o to chodzi :) Ubierając krótkie spodenki czy sukienkę nie wyobrażam sobie wyjść na miasto z odsłoniętymi nogami na których z daleka można już zauważyć że nie są wydepilowane. Ja mam jeszcze to nieszczęście że moje nogi strasznie szybko i to nie zależnie od pory roku się przesuszają.

 Balsam AA depilacja nowości kosmetyczne



Ostatnio w naszej łazience pojawił się: 
Balsam do golenia z firmy AA.
O to co pisze o nim producent:

"Balsamy do golenia Shave&Care 2w1 to duet idealny! Produkty łączą zalety preparatów ułatwiających golenie z kosmetykami przeznaczonymi do pielęgnacji skóry. Balsamy zmiękczają włoski, a ich aksamitna konsystencja pozwala na płynne przesuwanie się ostrza maszynki, minimalizując ryzyko wystąpienia podrażnień i mikrourazów. Zawarte w balsamach składniki aktywne dogłębnie nawilżają i odżywiają skórę już podczas golenia. Balsamy AA Shave&Care 2w1 zostawiają na skórze delikatną warstwę pielęgnującą, która wzmacnia efekt kojący, pozostawiając ją miękką i aksamitnie gładką."

Balsamy są dostępne w trzech wersjach:
1. Do skóry wrażliwej i strefy bikini z olejem z ogórecznika
2. Do częstego stosowania z masłem shea
3. Do skóry suchej z olejem arganowym

Ja posiadam drugą wersję czyli do częstego stosowania z masłem shea. Pojemność to 250ml, cena około 20 zł. Balsam sprawuje się idealnie, zmiękcza włoski przez co ich golenie jest łatwe i przyjemne. Idealnie się rozprowadza. Ma delikatny zapach nie duszący. Konsystencja idealna nie zapycha maszynki. Nie wyciskam nie wiadomo ile tego produktu bo niewielka ilość pokrywa odpowiednio moje nogi. Łatwo też się go spłukuje, nie zostawia jakiś zbędnych smug na nogach. Opakowanie z pompką ułatwia wydostanie się balsamu, a przez co jest to wygodniejsza forma niż miałby być wyciskany w jakiejś tubce :) Moje nogi po wszystkim są gładkie, a do tego fajnie nawilżone. Balsam pozostawia moją skórę nóg aksamitną i miękką. Znika efekt przesuszonych nóg. Jak dla mnie duży plus. Wiem na pewno że po skończeniu tego opakowania sięgnę po następne :) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.


Balsam AA depilacja nowości kosmetyczne

Balsam AA depilacja nowości kosmetyczne


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny patent, ładne opakowanie i wygoda przy goleniu = warto! Rzadko używam maszynki, ale myślę że warto coś takiego mieć :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo duża wygoda :) Jak ten mi się skończy chcę na pewno nabyć inne do testowania :)

    OdpowiedzUsuń