13 Planet SPA - masło do ciała Avon

poniedziałek, 8 września 2014

Po depilacji moje nogi są strasznie suche. Szukałam dobrego mleczka, balsamu, masła do ciała które będzie dobrze nawilżać skórę. Do zamówienia na kosmetyki które składałam u koleżanki dostałam w prezencie masło do ciała z Planet Spa Thailand Lotus Flower(Avon). Masło ma odżywiać, nawilżać i regenerować skórę. Gdyby tak było to byłoby naprawdę pięknie ;)

Avon planet SPA recenzja kosmetyków


Masło jest w poręcznym plastikowym okrągłym opakowaniu. Konsystencja jak na masło do ciała ok, trochę przypomina bitą śmietanę ale jest trochę gęściejsze, zapach jak dla mnie to chyba jeden z niewielu plusów jakie mogę zliczyć przy tym produkcie: kwiatowy - słodki -przyjemny.
Aplikacja masła to żadna filozofia, nakładamy sobie na dłoń i wsmarowujemy. Fakt dobrze się wchłania z tym to akurat nie ma problemu, dobrze się rozsmarowuje, jednak poza fajnym zapachem to chyba tyle.
Używam go od miesiąca i wierzę w to, że dość szybko mi się skończy, bo pomimo że dostałam go w prezencie wiem już że nie skuszę się na jego kupno.  Chociaż nie wiem czy skończy się bardzo szybko, bo fakt faktem dość wydajny jest. Nie zauważyłam jakiegoś super nawilżenia. Po aplikacji skóra może i jest odżywiona i lekko nawilżona, ale na mojej skórze ten efekt utrzymuje się bardzo krótko. Na krótką chwilę mam uczucie aksamitnych nóg, ale dlaczego tak krótko ? :(
Szukam czegoś co będzie w pełni nawilżało moją skórę, a niestety ten produkt się nie spełnił. Poza naprawdę bardzo fajnym zapachem jak dla mnie to tyle, ale to niestety za mało. Spodziewałam się troszkę więcej po tym produkcie tym bardziej że dość spora liczba osób go zachwalała, jednak chyba nie jest stworzony dla każdego. Sprawdziłam sobie w kilku katalogach i cenowo wychodzi różnie, a to w promocji za 19,90 a to bez za 30 zł za 200ml. Powiem szczerze że jak na te 30 zł bez promocji to szału na mnie nie robi jak na taką cenę.
Czy polecam ? Nie wiem. Jeśli dla samego zapachu to owszem(ale czy to się opłaca). Nie mówię że to zły produkt, jednak mi nie podpasował.


Avon planet SPA recenzja kosmetyków

Avon planet SPA recenzja kosmetyków

Avon planet SPA recenzja kosmetyków

2 komentarze:

  1. Nie używałam, nie mogę nic powiedzieć, ja jestem w 100% przekonana tylko do balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zawiodłam, spodziewałam się czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń