11 Nivea - masło do ust - Karmelove :D

piątek, 5 września 2014

Często mam problem ze spierzchniętymi ustami. Zmora jakich mało ;/ Błyszczyk mam zawsze przy sobie, takie moje uzależnienie, w każdej torebce, kurtce ... gdzie tylko mogę go włożyć :P
Będąc na wakacjach, a był to mój chyba jeden z najlepszych urlopów, bo cały tydzień spędziłam na rowerach, zwiedzając mazury, doznałam niesympatycznego spierzchnięcia ust poprzez ciągłe oblizywanie ich podczas jazdy, a że było duszno i parno o takiego "bobola" nie ciężko ;/

 Masło do ust Nivea lip butter | nowości kosmetyczne| recenzje kosmetyków



Na kilka dni przed wyjazdem w Biedronce były jakieś promocje i udało mi się dorwać masło do ust z Nivea za jakąś śmieszną cenę 2 czy 3 zł, a że do wyboru poza zwykłym było karmelowe nie mogłam się nie skusić.
Wiem że są aż 4 warianty zapachowe:
Karmelowe,
Malinowe,
Wanilia i Makadamia,
Original (wersja bezzapachowa)
Zawsze chciałam sobie kupić to masełko, jednak ciągle coś mnie powstrzymywało.
I całe szczęście że na nie trafiłam bo uratowało moje usta. Popękane, spierzchnięte zostały odratowane poprzez smarowanie ich masełkiem. Masełko jest w blaszanym pojemniczku, jak niektóre kremy z serii Nivea, bardzo ale to bardzo wydajne - 16,7g, stosuję dość często bo i prawie codziennie przed snem, a ubytek jest niewielki. Aplikacja żadna filozofia ;) I mimo tego, że większość takich balsamów, pomadek mam w sztyfcie, to taka forma masełka też mi odpowiada. Zapach bardzo przyjemny, nie ma tak duszącego zapachu karmelu, delikatny ale wyczuwalny. Smak hm... no ciężko mi określić, nie to żebym go jadła, jednak założę się że większość z Was zlizuje błyszczyki czy inne smarowidła do ust ;) Jednak to masełko jak dla mnie nie ma jakiegoś specyficznego czy jakiegoś uciążliwego smaku. Konsystencja idealna - mimo tego że było przechowywane w kosmetyczce podczas podróży, a było dość gorące nie uległo żadnemu roztopieniu. Dobrze się nakłada i rozprowadza genialnie nawilża.
Z tego co wiem masełka są dostępne w niemalże każdej drogerii czy w supermarketach na działach z kosmetykami a cena ich to jakoś około 10 zł. Ja kupiłam dużo taniej, ale wydaje mi się że ich regularna cena za taki wydajny produkt nie jest wysoka. Produkty Nivea od dawna goszczą w moim domu, niezastąpione są ich kremy, które założę się większość na pewno zna :) Ten produkt polecam, wart wypróbowania ! :)


Masło do ust Nivea lip butter | nowości kosmetyczne| recenzje kosmetyków

Masło do ust Nivea lip butter | nowości kosmetyczne| recenzje kosmetyków

Masło do ust Nivea lip butter | nowości kosmetyczne| recenzje kosmetyków

2 komentarze:

  1. Dużo słyszałam dobrego o tym produkcie - muszę w końcu nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie genialne ;) Jak mi się to skończy na pewno nabędę następne tylko zmienię smak ;)

    OdpowiedzUsuń