10 Avon - utrwalacz do makijażu

niedziela, 31 sierpnia 2014

Jeśli chodzi o makijaż to mocniejszy robię tylko jak gdzieś wychodzę, na co dzień nakładam na twarz podkład, matuję pudrem i jak sobie przypomnę to używam jeszcze tuszu do rzęs :)
Lubię sobie zrobić mocniejszy makijaż kiedy wychodzę, noszę okulary także makijaż oczy zazwyczaj robię bardziej wyrazisty, pomimo że pod cienie stosuję bazę z której jestem fakt zadowolona to chciałam mieć też coś takiego co utrwali mój cały makijaż na wiele godzin. Znajoma która jest konsultantką w Avon poleciła mi utrwalacz z ich firmy. Nie powiem zamawiam stamtąd kosmetyki, jednak o utrwalaczu nie słyszałam. Coś tam poczytałam i stwierdziłam "Nie mam nic do stracenia" :)
O to co piszą o Nim na wizażu:

"Utrwalający spray do makijażu. Ultralekka mgiełka utrwalająca makijaż na cały dzień. Tworzy niewidoczną, nieklejącą warstwę. Szybko wysycha, lecz dzięki zawartości witamin A, C i E nie wysusza skóry. Wystarczy zamknąć oczy, kilkakrotnie spryskać mgiełką twarz, by nienaganny makijaż pozostał na twarzy przez cały dzień. 
Cena: 32 zł"

Powiem od razu że nie wiem skąd ta cena, bo ja swój kupiłam za 19 zł. Nie wiem czy to była jakaś promocja w katalogu, jednak 32 zł to sporo.  Nie stosuję go codziennie, mam go od jakiś 4 miesięcy, jednak z całą pewnością mogę stwierdzić że jest bardzo wydajny. Nie ma żadnych problemów z rozpyleniem produktu na twarz, nie ma nieprzyjemnego zapachu, świetnie spełnia swoją rolę. Po rozpyleniu na twarz ściąga skórę, jednak nie jest to nic nieprzyjemnego. Makijaż utrzymuje mi się tyle ile bym chciała. Podkład nie spływa z twarzy, a cienie w końcu nie rolują się. Twarz też mi nie błyszczy. Nie zauważyłam też żebym miała jakieś skutki uboczne np. zatkane pory. Nie mam wysuszonej skóry, zaczerwienień czy jakichkolwiek podrażnień. Jak na buteleczkę która ma 125ml, wiem że posłuży mi jeszcze długo. 
Nie mam pojęcia czy ten utrwalacz jest w każdym z katalogów w takiej cenie w jakiej ja go kupowałam, jednak wart jest polecenia. Nie wiem też czy kupiłabym go za 32 zł, bo może, a raczej na pewno są inne utrwalacze do makijażu o których jeszcze nie wiem i tamte są warte takiej ceny. Jednak ze śmiałością stwierdzam że koszt do 20 zł to odpowiednia cena :) Konsultantek z Avonu jest sporo więc nie ma problemu z zakupem tego produktu, a wiem że teraz niekoniecznie trzeba znać konsultantkę, bo można sobie samemu na ich stronie zamówić. Także jeśli znajdziecie go gdzieś w którymś z katalogów spróbujcie. Może Wam też przypadnie do gustu :)


Utrwalacz makijażu Avon | nowości kosmetyczne | opinie o kosmetykach

1 komentarz:

  1. Powiem szczerze, że jestem sceptycznie nastawiona to tego typu produktów:/

    OdpowiedzUsuń