8 WAX - maseczka numer jeden

czwartek, 10 lipca 2014

Jak już kiedyś wspominałam, moje włosy są cienkie i nie ma ich za wiele ;) Ale na dzień dzisiejszy jest z nimi o niebo lepiej, a to właśnie za pomocą maski do włosów WAX.
Właśnie skończyłam kolejne już chyba 4 opakowanie, wcześniejsze były mniejsze teraz miałam to opakowanie 480g, wystarczyło mi na bardzo długo, na pewno coś około roku. Maseczkę starałam się nakładać dwa razy w tygodniu, jednak czasami fakt faktem, czasu brak, a i chęci czasami nie było, także raz w tygodniu było częściej niż dwa razy ;) 

Maska do włosów Pilomax WAX



Po umyciu włosów, nakładałam maseczkę i zakładałam czepek i tak około 40 min trzymałam ją na włosach następnie spłukiwałam i rozczesywałam włosy. Rzadko kiedy używam suszarki, także włosy sobie schły naturalnie :)
Ja używam maski WAX - Maska regenerująca, włosy suche i zniszczone.
Wiem że jest ich kilka, do wielu rodzajów włosów, każdy powinien dobrać sobie pod siebie :)
Konsystencja jak na maskę do włosów jest dla mnie idealna. Nie lubię maseczek leistych, bo jak ją nakładam na włosy to chlapie nią na prawo i lewo. Maska Wax jest gęstsza, zbita, troszkę jak taki budyń:) Fajnie się ją nakłada na włosy, nie ma problemu z jej aplikacją. Bardzo przyjemnie pachnie, zapach nie jest duszący, nie jest nieprzyjemny, a po spłukaniu maski jeszcze trochę utrzymuje się na włosach, ale mi to akurat nie przeszkadza. Nie mam żadnych skutków ubocznych po maseczce - nie dostałam łupieżu, czy też nie przetłuszczają mi się po niej włosy. Skóra głowy też mnie nie swędzi(jak to miałam po użyciu jednej maseczki, zakupionej w przypływie impulsu:)
Jak możemy przeczytać na opakowaniu, nie zawiera SLS, Parabenów i Silikonu - także nie obciąża włosów :)
Ja już po pierwszy opakowaniu maseczki zauważyłam zmiany, włosy stały się mocniejsze, nie wypadają mi już tak garściami podczas czesania, może nie urosło ich nie wiadomo ile, ale są zdrowsze na pewno. Stały się miększe, nie są już takie "sianowate".
Niestety nie mam pojęcia ile maseczka kosztuje, bo każde opakowanie dostawałam w prezencie, ale wiem że są one do kupienia w aptekach, kiedyś widziałam też w Superpharm. Gdzieś widziałam że przedział cenowy za mniejsze opakowania to około 20 zł, a za większe takie jak moje ponad 30 zł.
Jednak z czystym sercem mogę polecić maskę WAX. Obecnie robię sobie miesiąc przerwy, co by włosy za bardzo się nie przyzwyczaiły, ale na pewno po wakacjach mój numer 1 wraca do mnie ;)



Maska do włosów Pilomax WAX

Maska do włosów Pilomax WAX

2 komentarze:

  1. Co wynika z Twojej opinii to ta maska to rewelacja :) Też mam problem z włosami, może zaopatrzę się w tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to numer 1 wśród maseczek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń