7 Włosy

niedziela, 8 czerwca 2014

Do mycia włosów używam Szamponu i Odżywki Pantene Gęste i Mocne. Wcześniej używałam kosmetyki do włosów Nivea, jednak nie widziałam jakiś zadziwiających efektów, lubię czuć zapach na włosach po umyciu ich, lubię kiedy efekt zapachu unosi się na włosach nawet na drugi dzień, właśnie Pantene mi to zagwarantował.

recenzje kosmetyków | olej musztardowy | wax

Ja mam włosy ogólnie cienkie, dlatego robię wszystko aby nadać im objętości, a dodatkowe chce je odżywiać, co by nie wypadały garściami :)
Szampon dobrze się rozprowadza i nie trzeba wielkiej ilości, aby się pienił. Szamponu używam z odżywką tej samej serii, włosy po użyciu odżywki świetnie się rozczesują, nie plączą, nie mam kołtunów i nie wyciągam sterty włosów ze szczotki :)

Oba produkty są bardzo wydajne przy moim codziennym myciu głowy, jednak zawsze to szampon kończy mi się szybciej :)  Cena nie jest wysoka bo już przy promocjach za szampon zapłacimy nie całe 10 zł a za odżywkę o 1 zł drożej tak jak było w moim przypadku :) 
Kolejnym produktem jest Maska do włosów WAX
Maska ma zapobiegać łamliwości i wypadaniu włosów. Na mnie sprawdza się rewelacyjnie. Dostałam ją w prezencie od narzeczonego, który słyszał i widział o moim problemie z włosami, które wypadały mi swego czasu garściami. Od kiedy stosuje maskę WAX nie mam już tego problemu, fakt włosy wypadają, ale to normalna kolej rzeczy, jednak to nie są już takie garście jak kiedyś. Ładnie pachnie, konsystencja jest ok, nie mam problemu z nakładaniem jej czy późniejszym spłukaniem.  Nie obciąża mi włosów, nie skleja ich. Są miękkie, przyjemne w dotyku, ładnie pachną, nie mam problemów z ich późniejszym rozczesywaniem. Stosuje ją przeszło rok czasu, staram się dwa razy w tygodniu i efekty są widoczne gołym okiem :) Dla mnie rewelacja :)
Opinie o kosmetykach wax | maska do włosów

A teraz produkty które aktualnie są w fazie testów :)

Olej Musztardowy
Gdzieś coś ostatnio oglądałam na YouTubie i trafiłam na recenzje oleju musztardowego. Myślę sobie co to za nowe cudo J Poczytałam i dowiedziałam się że: delikatny masaż skóry głowy z zastosowaniem tego oleju korzystnie wpływa na włosy. Działa pobudzająco na regenerację, nawilża strukturę włosa i skórę głowy. Odżywia włosy i mieszki włosowe, wspomagając mikrokrążenie. Znakomicie je odżywia od cebulek aż po końce, dzięki czemu stają się mocne. Regularne stosowanie oleju musztardowego sprawia, że włosy wyglądają pięknie, nabierają blasku i witalności. Olej najlepiej zastosować przed myciem na skórę głowy. Myślę sobie ok wypróbuję. Kupiłam go w SMAKACH ŚWIATA we wrocławskiej Renomie, kosztuje 9 zł. Buteleczka 250 ml, no fakt zapach nie powala, ale i nie ma tragedii, jak go wąchałam z butelki to ledwo go czułam, jednak po nałożeniu na włosy i wmasowywaniu wyczuwa się zapach musztardy. Konsystencja leista, tłusta, no ale to w końcu olej J Mam go dopiero drugi raz na włosach więc efektów jako takowych na razie nie widzę. Jednak zobaczymy co będzie kiedy skończę jego testy :)
Recenzje kosmetyków olej musztardowy

Olejek Arganowy (ArganOil)
Ostatnio byłam w Hebe i skusiła mnie właśnie Pani przy kasie promocją na ten olejek. Pomyślałam sobie no dobra czemu nie. Wydatek nie wielki bo bodajże 5 zł zapłaciłam, także jakoś po kieszeni nie odczułam, a może coś zdziałać. Dowiedziałam się że ma powstrzymywać łamliwość i nadawać włosom blasku. Poczytałam trochę sobie o nim i oczywiście jak zwykle opinie są podzielone, jedni chwalą inni twierdzą że szału nie ma. No cóż zobaczymy jak będzie u mnie J 20 ml w buteleczce więc dużo tego nie jest, stosuje średnio co drugi dzień, także szybko powinno pokazać się dno J Konsystencja jak dla mnie ok, leisty ale nie widzę akurat w tym problemu, a zapach, hm… dla mnie delikatny, wyczuwalny, przyjemny. Nakładam go na mokre włosy po umyciu, na same końcówki, ale czytałam że i na suche można go stosować :) 
 
Olej arganowy | kosmetyki do włosów

2 komentarze:

  1. Kolejny raz fajne produkty, szamponu z Pantene używałam i olejku agranowego też, ale o oleju musztardowym pierwsze słyszę. Czekam na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O oleju musztardowym niedługo napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń