5 / dawno mnie nie było, ale ... ;)

piątek, 22 marca 2013

Aktualnie kicham, smarkam, prycham ... piękna wiosna przybyła :) Ale nie o tym chciałam przedstawić recenzję kilku produktów. Zdjęcia produktów będą z internetu bo mój aparat to nie aparat ;/ Ale do rzeczy. 
1. Szampon i odżywa do włosów schauma "lekkość i pielęgnacja"

Szampon Schauma

Jeśli chodzi o szampon to:
- ma przyjemny zapach
- dobrze się pieni
- nie wysusza mi włosów, nie przetłuszcza skóry głowy
- dobra konsystencja
Odżywka:
- po nałożeniu włosy rozczesują się bez problemów
- tak jak szampon ma przyjemny zapach
Ja akurat miałam duże opakowanie szamponu i mogę stwierdzić że jest dość wydajny. Ja mam włosy na pół długie, nie są jakieś mega grube, ale też nie super cienkie, jeśli chodzi o działanie produktów połączonych ze sobą nie wywarły na mnie jakiś super rewelacji. Dla mnie minusem jest to że zapach po umyciu włosów nie utrzymuje się długo, tak jak innych produktów które stosowałam.

2. Żel pod prysznic Nivea "Sunny melon & oil"

Nivea żel sunny melon
 Żel:
- zapach bardzo przyjemny
- po umyciu, dość długo utrzymuje się na skórze
- nawilża skórę nie wysusza
- skóra po umyciu jest miła w dotyku przez olejek, który jest w żelu
- fajna konsystencja
Ja ogólnie biorę prysznic 2 razy dziennie, a więc jeśli chodzi o wydajność to dla mnie ok. Butelka ma normalny kształt jak na żel, także nic nadzwyczajnego. Co do ceny to cóż ja zazwyczaj żele do ciała kupuję w Niemczech bo tam mi sie bardziej opłaca, jeśli chodzi o produkt w Polsce to coś około 9-10 zł. Dla mnie zapach jest idealny, nie lubię "mdłych" zapachów, a ten na szczęście taki nie jest. Na szczęście w przyszłym tygodniu jadę do domu, a więc na pewno wybiorę się na małe zakupy :)

3. Scrub do stóp z Avon "Foot Works"
Scrub do stóp Avon
 Scrub:
- zapach jak dla mnie nie bardzo wyczuwalny, ale nie ma tragedii
- konsystencja jak na scrub no może być, chociaż wole bardziej gęstsze
- niestety nie złuszcza naskórka tak jakbym chciała
- fakt jest dość wydajny
- posiada grubsze granulki, ale niestety jak dla mnie nie spełniają swojej funkcji
- odświeża
Ja bardzo często robię sobie tzw. SPA - stopowe, czyli mocze sobie stopy, pilinguje je, ścieram itd... lubię mieć zadbane stopy, nawet zimą mam pomalowane paznokcie u stóp, tak jakoś dla samej siebie i swojego samopoczucia. Jeśli chodzi o ten produkt no cóż, przetestowałam bo akurat kupowałam go w promocji jakiejś i niewiele mnie wyniósł. Mam kilka produktów z tej firmy, ale ten jakoś nie przypadł mi do gustu. Szału nie było, nie zrobił na mnie jakiegoś super wrażenia. Czy go kupię jeszcze? Szczerze nie wiem. Dla mnie nie jest super produktem :)

Trochę tego wyszło, postaram się teraz trochę częściej pisać.



1 komentarz:

  1. Fajne produkty, skusiłabym się na ten żel z Nivea:)

    OdpowiedzUsuń