4 / Zostałam otagowana także zaczynam ;)

niedziela, 18 listopada 2012

Zostałam otagowana przez "xoxomalaczarna" a więc zaczynam ;)

1. Koty czy psy?
Aktualnie mam drugiego psa, ale niestety nie we Wrocławiu gdzie aktualnie mieszkam, tylko u rodziców, jeśli chodzi i koty, to kilka ich się przewinęło w domu;)
Jednak jeśli mam wybierać do psy ;)

2. Pociągiem czy autokarem?
Zdecydowanie pociągiem

3. Świeczka zapachowa czy kadzidełko ?
Świeczka zapachowa - aktualnie owoce lasu ;)

4. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
No ba ;D

5. Telefon dotykowy czy tradycyjny z przyciskami?
Mam dwa. I taki i taki. Jednak wolę taki zwykły z przyciskami ;) Na dotykowym w większości słucham muzyki ;)

6. Czy nosisz okulary?
Tak. Jakoś już z 10 lat ;)

7. Najdalsza podróż
Wycieczka do Rzymu ;)

8. Starbucks czy Coffeeheaven ?
Jak dla mnie Coffeeheaven uwielbiam ich kawy - szczególnie teraz zimowe smaki, że już nie wspomnę o grzańcu ;)

9. Choinka - kolorowa, pstrokata, różne ozdoby czy nowoczesna, jedno-dwukolorowa?
Bardzo podobają mi się choinki dwukolorowe i w przyszłości chcę właśnie taką. W swoim mieszkanku studenckim mam mini choinkę na której są tylko świecidełka, a u rodziców jest kilku - kolorowe, aczkolwiek z przewagą czerwieni ;)

10. Przychodzi baba do lekarza, ... (dokończ po swojemu^^)
A lekarz też baba ... hehe wiem wiem stare ;)

11. Wymień rodzaj straży (pytanie właśnie pojawiło się w Familiadzie^^)
Pierwsze co przychodzi mi na myśl to straż miejska ;)


Dzięki za zabawę ;)

2 komentarze:

  1. hej! serdecznie dziękuję za odpowiedź na mojego taga, strasznie fajnie to wyszło ;))

    OdpowiedzUsuń