3 / Mini recenzje

poniedziałek, 5 listopada 2012

Hey.
A więc ostatnio, skończyły mi się dwa produkty, w związku z czym chciałabym się podzielić krótkimi opiniami na ich temat.
Pierwszy produkt to: Masło kakaowe firmy Ziaja

Masło Kakaowe Ziaja

Kosmetyki Ziaja, wśród których jest odżywczy balsam do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Tak bynajmniej piszą na opakowaniu. Powiem krótko dla mnie idealny. Zapach przyjemny, dość intensywny. Konsystencja dobra nie jest taki leisty, bo z takimi miałam niestety do czynienia i jakoś nie przypadły mi do gustu.
Bardzo dobrze nawilża, pozostawia na skórze przyjemny zapach, który utrzymuje się dość długo, nie wietrzeje ;) Nie zostawia żadnych śladów na ubraniach.
Bardzo często używałam balsamu po goleniu nóg, aby złagodzić podrażnienia, zawsze jak wogóle sobie nogi mam je strasznie wysuszone, dzięki niemu miałam je fajnie nawilżone. Jak dla mnie dużym plusem było to, że masło jest bardzo wydajne, dość dawno go zakupiłam i starczył na długi okres.

Drugi produkt to: Żel pod prysznic BALEA o zapachu grapefruita
Dla mnie żel pod prysznic musi ładnie pachnieć i fajnie jakby skóra po nim fajnie pachniała przez długi czas. Ten żel fakt ma fajny zapach, kwaskowy, ale minusem jest właśnie to że zapach nie utrzymuje się dość długo ;/ Plusem jest cena, kosztuje zaledwie 60 centów czyli na nasze niecałe 3 zł ;) Fajne opakowanie, konsystencja leista, a więc nie ma problemu, aby żel wylać na gąbkę czy myjkę ;) Żel nie nawilża, ale i też nie wysusza skóry, po prostu spełnia swoje zadanie żelu pod prysznic. Jak na osobę która bierze czasami 2 prysznice dziennie starczył na jakieś 1,5 miesiąca ;)

Żel Balea






4 komentarze:

  1. Hej! Zostałaś otagowana http://xoxomalaczarna.blogspot.com/2012/11/5-tag-10.html
    Zapraszam do zabawy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. b.lubię to masło kakaowe, kiedyś używałam go do opalania . Przyśpieszało opalenizne, ale nie dawało żadnej ochrony niestety:(
    Pozdrawiam
    Angie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory używam tego masła jakoś przypadło mi do gustu, ale obecnie jestem na etapie poszukiwania czegoś co pomoże mi na moja wysuszoną skórę ;/

      Usuń
  3. Nie używałam ani jednego z tych produktów. Ale też bardzo lubię produkty, które pozostawiają przyjemny zapach na skórze przez długi czas po zastosowaniu:)

    OdpowiedzUsuń