1

poniedziałek, 22 października 2012

To moje początki. No i co by tu napisać, hm...
Jestem studentką, tak jakoś wyszło że teraz czas na magistra, a więc po wakacjach wróciłam do Wrocławia i tutaj żyję ;)
Założyłam bloga ponieważ chciałabym się podzielić moimi spostrzeżeniami na temat kosmetyków jakich używam, moich recenzji na ich temat, makijażu, ciuszków i dodatków, a także troszkę kuchni i wiele innych ciekawych rzeczy. Bo bardzo lubię czytać blogi innych dziewczyn bo mnóstwo ciekawych rzeczy się mogę dowiedzieć ;)
Jak na razie staram się tu troszkę ogarnąć a w następnej notce już będzie więcej ciekawszych rzeczy ;)

2 komentarze:

  1. Życzę Ci powodzenia:) Ja zaczęłam w tym roku i też nie wdrożyłam się jeszcze w świat bloggera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;) Pomału zaczynam się wdrażać, na pewno z czasem będzie mi to jakoś łatwiej przychodziło ;) Jak na razie uczę się od innych ;)

    OdpowiedzUsuń